Gör deokeej. aja ska smyga ditt i morrn och titta hoppas dom har nå isrivare på sidan om..
Gör deokeej. aja ska smyga ditt i morrn och titta hoppas dom har nå isrivare på sidan om..
Hur tycker du att de känns annars då? När jag har provat de tycker ja att de känns lite som de kanske kan komma att åka upp lite.. Men funderar på att sy fast nåra remar som jag antingen drar ner i skrevet lr st att jag spänner fast dom runt låren lr nått så att de stannar nere. Men ska vänta med de tills i vinter då jag har fått testa de riktigt å ser/känner hur de funkarEtt sånt där skydd som du har night stalker har jag med men tycker det är lite stort fast jag har minsta storleken. Fast det kan bero på att jag inte är lika lång å lite mindre än va du är. men annars är jag nöjd mä mitt. Men ska köpa benskydd till vintern mä då det nog blir en lite mer hoppvänlig skoter då.
Skönt att åka utan hjälm? :S Kallt å jävligt, högljutt av både motor och fartvind, köldskador.m.m.Sålde ju min cross i våras och i köpet gav jag TYVÄRR bort mitt ryggskydd, något jag nu ångrar Men hittils har jag bara använt hjälm, om ens det. Skönt som fan att åka utan
Fast ist så kan de ju bli så att bara för att du har köpt ett skydd kommer du att få använda de riktigt nån gång oxå.. Har dom gånger jag har lånat ett skydd upptäckt att man tar mkt mer risker å inte kör lika försiktigt.Ska införskaffa en ryggplatta och nackskydd till vintern, det är ju bara ogjort att man kör åt pipsvängen.
Jo, men hellre har jag skydd än vara utan.Fast ist så kan de ju bli så att bara för att du har köpt ett skydd kommer du att få använda de riktigt nån gång oxå.. Har dom gånger jag har lånat ett skydd upptäckt att man tar mkt mer risker å inte kör lika försiktigt.
Jo, helt klart vill man ha ett skydd Fick min nya väst riktigt billig, en helt ny coldwaveväst för 500krJo, men hellre har jag skydd än vara utan.
Okej. Tänkte jag skulle ha de mellan tröjan och jackan så de hjälper till att hålla värmen lite de oxåNight stalker: Ja tycker det är skönt och sitter bra fast jag brukar ha det utanpå jackan å för att vara så billiga så är dom kanon! :beer: