Det skulle du bra gärna vilja va? Näe nu när man lagt ner både mycket jobb och pengar vill jag njuta lite av maskinen också :eyebrows:ser riktigt bra ut! Kan inte vi byta Viper när den är klar?
Kort och gott jaDet skulle du bra gärna vilja va? Näe nu när man lagt ner både mycket jobb och pengar vill jag njuta lite av maskinen också :eyebrows:
Backa lite i tråden så har du svaret därKort och gott ja
Hur mycket pengar har du lagt ner på den hittills? :wof:
Det är kyb dämpare som är hårdare schimsad. Men problemet är väl att när boggien är inställd enligt mitt tycke bra så känns den i vissa lägen mjuk fram, men det kanske är monoshockens baksida. Motorn är en 780 men det skiter sig nu Cylindrarna hade små sprickor på skörtlarna så det ska jag skicka tillbaka till muppen som sålde det. Så tills vidare åker jag på org. cyllarna. De är dock portade så den går ju inte dåligt.Fin förstärkning på boggien Du klaga på att den var lite vek rejäla gupp... har du öhlins dämpare i den eller Yamma orginal?
Med orginal så klappade det ju gärna igenom på RX1'an efter några rejäla gupp, med öhlins.. ) När man läser den här tråden börja man ju sakna vipern man hade :-\
Hur många kusar får du ur 760 motorn? Måste ju gå som rena drömmen....