Knappast Yamaha iaf=)När ska någon göra en lång lätt arbetsskoter, gärna med hög & låg växel?
Forest Fox är saknad!
Knappast Yamaha iaf=)När ska någon göra en lång lätt arbetsskoter, gärna med hög & låg växel?
Forest Fox är saknad!
Vad ska dom göra för blandning då?Och för er som inte hänger på totallyamaha, så spekuleras det hårt om yamcat, men jag tror inte yamaha viker ner sig så lågt och använder kisse katts grejer.
Det rykte jag läst om som förekommer mest frekvent är att A-C ska köpa in Nytro motorn och stoppa in den i ett nytt/modifierat chassie.Vad ska dom göra för blandning då?
Lite bitter? Med tanke på att din fina polaris har skurit. Ursäkta men kunde inte låta bliHelt nya Yamaha Nytro RtxX med annan färg kanske?
Nja, inte direkt.. Den funkar ju nu iaf..Lite bitter? Med tanke på att din fina polaris har skurit. Ursäkta men kunde inte låta bli
Helt nya Yamaha Nytro RtxX med annan färg kanske?
Det har jag också gjort det här var en seriös gissning, tro det eller ej.Du har en hel tråd där du kan spy galla över Yamaha, håll dig där istället
Ska du komma 20 mil på 28 liter med nytron ska du vara väldigt försiktig på gasen.Och större tank önskar jag mig nog oxå... så man inte glömmer tanka och blir ståendes någon stanns. dagensräckvidd utan trailtanken är väll ca 20 mil kan jag tänka mig?