Har aldrig känt nå problem med tankens volym....Ska du komma 20 mil på 28 liter med nytron ska du vara väldigt försiktig på gasen.
Lugn ledåkning, ja kanske.
Blandad körning, nej, inte en chans.
Har aldrig känt nå problem med tankens volym....Ska du komma 20 mil på 28 liter med nytron ska du vara väldigt försiktig på gasen.
Lugn ledåkning, ja kanske.
Blandad körning, nej, inte en chans.
Men 20 mil blandad körning kommer du inte.Har aldrig känt nå problem med tankens volym....
Påstod jag någonstans i mitt inlägg att man kom 20 mil på tanken? Jag har aldrig upplevt ett problem med tankens volym. Klarar mig en helt vanliga dag i fjällen som alla andra=) Sen tankar jag inför nästa dag.Men 20 mil blandad körning kommer du inte.
Folm önskar sig en större tank till 2014. Där har du kopplingen =)bara en fundering, vad har nytron tank på 28L som sitter på från -08 till -13 med 2014 att göra?
kan vi inte förska hålla oss till topic?
Fan det är ju fränt tycker jag.. skotrar ser inte likadana ut på båda sidorna så varför skulle man ha likadana plaster?En annan sak man stört sig på är den ruggigt fula vänstra sidokåpan på phazern. varför kan man inte ha symetriska sidokopor? annars tyck jag att det är en toppenskoter men kan ej köpa den pga. sidokopan så ska dom ha kvar den i 2014 modellprogram hoppas jag att det kommer en ny kåpa... kanske redan finns att köpa aftermarket?