Yamaha Phazer MTX "Chris Edition"

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Det beror på vad jag skall köpa...använder en massa olika ställen. Något speciellt du tänker på?

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Betterboardsen är i 3mm alu. som är vattenskuret och bockat.

Jag polerade tunneln med både "alu.polish" och autosol...sen en massa vax på för att få behålla ytan ett tag iaf

froomelom

Välkänd medlem
1 sept 2008
342
1
16
lule
HELVETE va grym du gör den! så otroligt jävla snyggt! hur mycket tid å pengar tror du har lagt ner på den nu? och sen de sista.... : inte okej att ta semester...

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Det blir inte jättemycket pengar eftersom jag ofta köper begagnat och säljer dom delar jag byter ut. Dyrast är ju mattan. Tid räknar jag inte då jag tycer det är så otroligt kul.
Just nu är jag uppe i dalarna där jag kör med skotern på vintern...vi har haft en ledröjardag idag :)
På måndag åker jag upp till Kiruna ( i jobbet) i 5 dagara så det händer inte så mycket på skotern just nu.

Xion

Välkänd medlem
23 aug 2009
1.045
3
16
Kiruna
Ser otroligt bra ut, som vanligt! Jag är ju inte förvånad egentligen, du vet ju vad du gör!
En fråga bara, vad ska du hit upp till Kiruna och göra? :)

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Jag jobbar för Volvo 3P och vi har ju lastbilar som rullar uppe i Norrland och nu skall dom uppdateras med nya mjukvaror :)

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Ja nu börjar mitt jobbpass här i Kiruna vara till ända. Skall bli skönt att komma hem till garaget...börjar ju få abstinens :D

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Jag tackar!

Skulle ju nu vilja få till en "breddning" av forumet. Jag gör ju mina bilder i 640 pixels bredd och som det är nu blir det ju att scrolla varje bild....känns inte så kul. Vill ju inte heller göra bilderna ännu mindre.