Yamaha Phazer MTX "Chris Edition"

ENordstrom

Välkänd medlem
20 nov 2006
1.126
0
36
Skellefteå
Har följt tråden från dag 1 (mestadels i tystnad dock...) och måste säga att jobbet du gör är helt fantastiskt!
Varje gång jag kikar in här på forumet (dagligen) så håller jag tummarna att du har uppdaterat tråden :)

Får du inte ett eget uppslag i papperstidningen så är något allvarligt fel.

Keep it up!

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Jag har faktiskt mailat till tidningen 2 gånger och frågat om dom ev. skulle vara intresserad av att göra något och hänvisat till att denna tråd är hyfsat välbesökt.

Jag har dock inte ens fått svar på något av mailen :(

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Idag har jag monterat rutan

Jag har också jobbat med fästet till offsetaxeln

Fästet monterat

Inpassning av axeln

Här syns hur mycket högre den nya axeln ligger

ojlind

Välkänd medlem
29 jan 2010
632
0
16
53
Sa Svartbyn
Jag har faktiskt mailat till tidningen 2 gånger och frågat om dom ev. skulle vara intresserad av att göra något och hänvisat till att denna tråd är hyfsat välbesökt.

Jag har dock inte ens fått svar på något av mailen :(
Märkligt? Hade jag var annonsör för eftermarknadsprylar i tidningen hade jag krävt att sådana byggen som ditt visades upp för att skapa mer intresse för sånt!!! Lite "Timell" effekt :D
Du har gjort det extremt bra, hoppas redaktören för tidningsupplagan får nys om din tråd, och din förra med för den delen!!!!!

Keep it UP!!!

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Märkligt? Hade jag var annonsör för eftermarknadsprylar i tidningen hade jag krävt att sådana byggen som ditt visades upp för att skapa mer intresse för sånt!!! Lite "Timell" effekt :D
Du har gjort det extremt bra, hoppas redaktören för tidningsupplagan får nys om din tråd, och din förra med för den delen!!!!!

Keep it UP!!!
Ja man tycker det...iaf kunde dom ju svara kort och gott att dom inte är intresserade om så är fallet....

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Jag kanske dokumenterar för bra här på forumet...därför är det kanske inte av intresse att ha den i tidningen :)

Magnusson91

Välkänd medlem
8 jan 2011
916
4
18
Norrköping
alltså, vet inte riktigt vad man skall säga förutom grymt snyggt och ha jag varit du så skulle den fått stått i vardasrummet med ett band runt som de står TOUCH AND DIE på;) Grymt snyggt och väldigt stilrent. snyggt med detaljer så där:)

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Jag frågade i våras om det skulle vara intressant med researtikel från skoterresan jag gjorde förra året-även om det förekommit reportage tidigare så var min längre, hade lite fler ingridienser samt att jag gjorde den ensam-så jag trodde att det skulle kunna finnas intresse av dom anledningarna. Hörde inte ett ljud om det heller. Nu är det ju nya ägare, så jag ska inte gnälla på dom-men det är kanske intressantare att finna egna reportage än att ta hjälp av läsarna, vad vet jag?

På ett sätt var det kanske tur att det inte var ngn efterfrågan på reportage, då 4-5gig bilder numera är i händerna av nån hotellstädare i Denver. som dessutom blev lycklig ägare till en sprillans ny kamera. =(
Fast jag har ju telefonbilderna iaf... :p

Ska vi läsare av tråden mailbomba redaktionen lite om ett byggreportage kanske-vad säger övriga läsare? :)

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Nu kan jag ju avslöja att dom ansvariga också läser denna tråd...har precis fått mail så vi får se vad det blir :)

Cleant

Välkänd medlem
23 nov 2010
604
1
16
Kiruna
Hoppas på fler artiklar om just skoter byggen! precis som de är i bil tidingarna:)
Nått bygge som förtjänar en artikel är ju absolut din chris!