Snart får du ner skotern i bakluckan på bilenDemonterade tunneln idag
Blir ingen turbo? Känns ju som att du lagt ner för mycket tid på kärran för att inte köra turbo. Go all the way så att säga. Eller så knuffa i en nytromotor.
Snart får du ner skotern i bakluckan på bilenDemonterade tunneln idag
Billiga, inte dålig kvalite eller dålig finishJa den biten som är kvar är hyfsat kompakt.
Ja skulle det finnas pengar till Turbo eller Nytro motor så skulle det nog åka in
Det är ju som sagt ett "budgetbygge" detta...det är därför det "kryllar" av egna billiga lösningar
Ja tack väldigt gärna!Jag borde nog ha kvar dom ritningarna....kan maila om du vill
Det beror helt på vilka kontakter man har. Har man inga kontakter kan det tom vara svårt att få någon att göra det...och tar dom på sig jobbet så kostar det väldigt mycket. Sen beror det ju på om du själv kan rita upp allt också.Hur mycket kostar det att lämna in till någon för att "skära ut"?
Jag körde ju med gamla i vintras sen bytte jag ju dämparna. Och den funkade inte med mina Fox Float dämpare pga av längden på dom. Så nu kommer jag att köra på dessa direktkommer du testa gamla framvagnen och sedan byta till nya?