Det stämmer.Ser ut som att fotsteget har fått en smäll?
Den däringa setupen funkar för allround körning, där jag lade fokus på att knäcka kortare crossovers på led.. Sen att den funkar grymt på myrar, kraftledningar och fjällklättring var en bonus.....Ok, tack. Var det också en Summit?
Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Kan även ha betydelse att ingen av förarna åker ski-doo till vardags, men håller fullständigt med att originalskidorna är skräp!xm kom 4a efter lynx arctic och polaris i lössnötestet som snowrider gjorde, hur bedömde dom det? lynxen är ju en gammal summit tycker man ju
Måste ju ha varit full när dom gjort testet.xm kom 4a efter lynx arctic och polaris i lössnötestet som snowrider gjorde, hur bedömde dom det? lynxen är ju en gammal summit tycker man ju
Jag klickade upp min till 3:an när jag åkte upp till a-jaur. Låg 200 varv för lågt ca..Är det inte lite konstigt att dom viktar primären så man är tvungen att köra cl1 för att inte övervarva med helt original maskin förutom (henkeburk)? var samma på min freeride -11 !
Hade väl varit mer lämpligt att man viktar så man kör cl4-5 under inkörningen så man hamnar på cl3 när maskinen lämnar full effekt eller ?
Har också gått från Freeride 154 till BD 3900 och jag skulle vilja påstå att dessa maskiner är oerhört lika, och nog verkar då lynxen ta sej fram någotsånär. Av en vanlig Summit XM får den stryk i pudret dock.Måste ju ha varit full när dom gjort testet.
Testade en BD 3900 i helgen och det är ju bara skräp i jämförelse med summiten. Tung, klumpig och överhuvudtaget väldigt svårkörd. Och Lynx "lössnömaskiner" går fortfarande inte i lössnö.
Ägaren bytte också från en Freeride 2011 och var allt annat än nöjd med bytet.