Upp med siffrorna nu så jag får min t-shirtEn fulltankad Pro RMK 163" med elstart, turbo och 3" matta landade på 272kg enligt en populär "väga skoter tråd" på andra sidan pölen, så min känsla är att många ligger lite i underkant här.. någon som vill ändra sin gissning ?
Har faktisk svårt att tro att en 163 med turbo, elstart och lite värre matta ska gå upp 41kg, mot vad jag vägde min helt standard 2012 800 155 till 231kg fulltankad med olja och soppa.En fulltankad Pro RMK 163" med elstart, turbo och 3" matta landade på 272kg enligt en populär "väga skoter tråd" på andra sidan pölen, så min känsla är att många ligger lite i underkant här.. någon som vill ändra sin gissning ?
Jag kommer att väga med ASA framdämpare, Pro modellen var inte speciellt tunga 80 gram tyngre än Assaultdämparna om jag kommer ihåg rätt.Du väger med monterade ASA (eller vad dom hette) dämpare va? Dom är ju iofs rätt tunga va? Sen glömde jag att du inte har nytro tank... Men det är fegt att ändra sig! Jag tror på att du är en jäkel på kapa vikt.
Den hade andra fotsteg, bakbumper och skidor också.Har faktisk svårt att tro att en 163 med turbo, elstart och lite värre matta ska gå upp 41kg, mot vad jag vägde min helt standard 2012 800 155 till 231kg fulltankad med olja och soppa.
Ska nog ta och väga min turbomaskin ikväll och se hur mycket över 231kg jag ligger nu.
Otroligt mycket med över 30kg tyngre än en standard.
Ajajaj... annars får jag väl lätta vidare tills den är Asker-approved.Iq1200an jag hade vägde 275kg fulltankad och det var en riktig gris i jämförelse med pro rmk maskinerna. Men då var boggien riktigt tung på den också och iq-r chassiet är ju inte det lättaste heller sen en motor som väger som en 4t. Så jag står fast vid min gissning på 271kg annars är det ett misslyckande från din sida