Som överskriften låter,vart köper man sånt billigast är främst,tänkte pröva att byta ut det man har och kanske pröva en onepiece
Finns ju också en HMK overall, funderar själv på att prova en, nån som vet om det är något att ha?
Hmk är gjort för feta amerikaner som gillar skrovmål! Jag köpte byxor i XL, dom var bra i längden men väldigt stora runt magen och jag är 186cm o 95kg. Samt att hängslena var lite korta även på längsta lägetDen svart oranga funderar jag på och ser man till priset så ligger hmk bättre till än TOBE kläderna och jag tror tillockmed hmk har bättre rykte än tobe .
,hur är hmk i storlekarna?
Ring eller maila generalagenten RUCO å fråga vart närmaste återförsäljare finns.Var köper man HMK-overallen?
Jag gjorde det precis. Priset på overallen kommer landa på 4199;- istället för 4499;- pga av den starka kronan.Ring eller maila generalagenten RUCO å fråga vart närmaste återförsäljare finns.
Precis, jag tänkte prova när dom kommer in om några veckor!Låter jävligt grymt, väntar dock fortfarande på svar från Ruco om nån tar hem de till butik i Dalarna så man kan se och prova, vill liksom inte köpa grisen i säcken, mest vad det gäller storleken !
Abris i Mora & Leksand säljer HMK, jag köpte mina kläder där ifjol. Återstår att se om dom tar hem overallen dockLåter jävligt grymt, väntar dock fortfarande på svar från Ruco om nån tar hem de till butik i Dalarna så man kan se och prova, vill liksom inte köpa grisen i säcken, mest vad det gäller storleken !
nope dom tar enbart in fxr i år. Ringde dom i veckan.Abris i Mora & Leksand säljer HMK, jag köpte mina kläder där ifjol. Återstår att se om dom tar hem overallen dock