Nej, jag håller med Contrast 362, tråden har ju helt ballat ur, synd att Micke har hoppat av forumet :-/
men men jaja..
Sen att hjulboggie har sett så få (ingen) Evinrude/Johnsson i hamnen där han brukar hänga i norge är väll ungefär samma sak som att man ser så få (ingen) 4t i skoterfilmerna, såvida de inte är överladdade, man tittar väll på fel ställe.
Och de hela är ju väldigt svårt att debatera, för att få tråden lite back on topic så handlade den väll mest om att Micke (Stox) försökte påpeka att 4t inte var framtiden, utan att 2-t kommer finnas kvar i Snöskotern. Kanske inte uteslutande, men till den större delen, även i framtiden.
Att de finns några få aktörer som har råd att köra 4t överladdat innebär inte de att det är framtiden, lika lite som att de finns några få aktörer som kör överladdade 2-t och får de att fungera.
Chassiefrågor är direkt förbjudna enl mig i denna tråden då de inte är vad den handlar om.
Som tex. att yamaha har förskräckligt små bensintankar, det har förhoppningsvis, inget med motorteknologin de använder att göra.
Hoppas de e slut på alla jävla dumma inlägg nu, jag ber verkligen moderatorerna (den enda?), att hålla koll på denna tråd och hålla den on topic.
Kanske inte första gången den svävat ut från topic, men när inte Mike är kvar och kan försvara sin religion, eller sin tråd, så vore de ju fint om nån höll den på topic.