Mognadsnivån på detta forumet - liksom bakom många skoterstyren - är tyvärr ganska låg.
Alltför mycket "öööh-ba-liksom-typ-frääänt", alltför lite eftertanke.
och dessutom alldeles för lite stake för att säga vad man tycker :evil:Mognadsnivån på detta forumet - liksom bakom många skoterstyren - är tyvärr ganska låg.
Ja ALLT beror på vilken skoter och vilken trimmningsgrad.
Ej marknat överlag skulle jag säga, men effekt ökningen är inte så värst hög häller.
Ju högre ljud, ju mindre intelligens..Det är en fråga om intelligens.
Men hur vet du att du inte stör folk som du kanske inte ser, för oljudet hörs många gånger längre än vad man kan se ?Man ska få ha det om man klarar av att köra mä hjärnan,dvs att man inte skickar fullt där det ä mycket folk elr där det kan störa personer
Huvudet på spiken, det är karaktären på ljudet som retar folk. Gamlingar kan le åt en Wildstar som mullrar förbi med V&H system men de är inte roade av en halvcross med effeksystem.en trimmad v8 med dubbla 3 rums raka rör är musik för öronen! äger en sån själv å folk brukar beundra min bil för den har nå under huven å det tycker dom flästa är kul att det finns folk som har intresse för trimning jag har hållt på med jänkare sen jag va 14 å nu är jag 23 å jag bryr mig inte så mycket hur mycket en bil låter bara dom har nå under huven
men inte en skoter med det där vassa ljudet visst jag bryr mig inte om dom vill ha dom där brukarna dom får ha hur många dom vill på jag bryr mig inte för jag är inte ett dugg känslig men det handlar om respekt men många vet inte va det är i detta land sverige är på väg åt h....e men som sakt ska en grej låta ska den ha dom där hästarna så den förkännar att låta mycket inte nån epa traktor som låter mycket men går ingen ting
Jepp det är exakt som du beskriver detOT: Hur låter din slutburk? Har du samma ljud som jag, dvs på låga varv (runt 3-4.000) så är de ett lite dovt mullrande och när du trycker in gasen så övergår de mullrande ljudet mer till ett vasst ljud. Men de dova mullrandet finns fortfarande kvar i bakgrunden?
Och hur ser din slutburk ut? min är ganska liten och har ett X på ovansidan, är de likadant på din?
jo ett grymt recept för att sänka effekten :rock::laugh:800 med slutburk är melodin det!
Lätt värt det med tanke på det enorma ljudet man får.jo ett grymt recept för att sänka effekten :rock::laugh: