Projekt Arctic cat M7 -05 141"

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
man vill ju göra sin skoter till sin egen, den ska inte se ut som alla andra! heltklart och du kommer lyckas med att inte vara sm alla andras!! =D

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jo, du kommer ha en unik M7a :D Har projektet börjat ta fart? Mata ut bilder isåfall. ;)
Japp de är ju de som är mitt mål :D Just nu så ligger de lite i lä då jag måste ta och svarva bussningar. Men sen har jag ett annat litet "problem"
Jag bor ute på vishan och har bara modem så jag har tur om de bara tar 20 min att ladda upp en bild :laugh: men jag gör så gott jag kan :beer:

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Japp de är ju de som är mitt mål :D Just nu så ligger de lite i lä då jag måste ta och svarva bussningar. Men sen har jag ett annat litet "problem"
Jag bor ute på vishan och har bara modem så jag har tur om de bara tar 20 min att ladda upp en bild :laugh: men jag gör så gott jag kan :beer:
Okej. Ja det var ju värre det då. :D

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
nu när du moddar din skoter så kan du väll "modda" ditt internet med ;) kasnke till bredband? :rolleyes:

melmaq

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.916
1
38
www.lynxtalk.se
inget fan av acrtic grön, faktist gillar jag arctic "orange vit svart" eller "Vit orange Svart" bättre, men jag är glad för dig skull att du har fått något gjort!! kingdingaling!

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
nu när du moddar din skoter så kan du väll "modda" ditt internet med ;) kasnke till bredband? :rolleyes:
Finns ingen dragen fiberkabel men ska ta och fixa trådlöst bredband.

Har du lackat dem med burk? Blev hur som helst snyggt! :beer:
Jag köpte mig lite grön och vit färg av märket hammerite och spädde ut de med 33% lacknafta och använde mig av en aerosol (tryckluftsdriven färgspruta) :beer: