Projekt Arctic cat M7 -05 141"

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Nice nice !:beer:
Men som yamaha nisse sa på snowperformance, tycker du ska ha vinklade fotsteg på slutet:D ser riktigt fint ut, tycker du ska köra med org. huven:ciao:

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Nice nice !:beer:
Men som yamaha nisse sa på snowperformance, tycker du ska ha vinklade fotsteg på slutet:D ser riktigt fint ut, tycker du ska köra med org. huven:ciao:
Gillar att ni tycker och tänker, men nu har jag gjort så här, för jag gör inte bara något hux flux utan sitter många timmar och skissar och funderar. JAG själv konstaterade att det skulle bli svårt att få till en bra vinkling av listerna och ett bra fäste så jag gjorde det bästa av situationen och är riktigt nöjd själv. :ciao:

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Gillar att ni tycker och tänker, men nu har jag gjort så här, för jag gör inte bara något hux flux utan sitter många timmar och skissar och funderar. JAG själv konstaterade att det skulle bli svårt att få till en bra vinkling av listerna och ett bra fäste så jag gjorde det bästa av situationen och är riktigt nöjd själv. :ciao:
Ja såklart man gör ju vad man själv tycker o tänker:rolleyes: var bara vad jag tyckte!:D Ska du ha nått baklyse på den ?

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Förlängningen måste jag säga blev riktigt bra, och självklart stänklappen! Jag tycker inte att det ser fult utan vinklingen av listerna snarare tvärtom. Bra jobbat:beer:

Edit: Längtar att se slutresultatet av huven också:)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Tackar grabbar!!
Jag sitter och syr förfullt nu, vart bara tvungen att vila fingrarna lite så tog en liten paus.. ;)

Graesvik

Välkänd medlem
2 apr 2009
524
6
18
Boden
hehe nu kan man ju börja ana hur slutresultatet kommer bli med meshhuven och allt Vädligt imponerande :beer:

Styret ser väldigt högt ut...och skönt :ciao:

Är huven klar snart ? :D

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
hehe nu kan man ju börja ana hur slutresultatet kommer bli med meshhuven och allt Vädligt imponerande :beer:

Styret ser väldigt högt ut...och skönt :ciao:

Är huven klar snart ? :D
Styret vart perfekt nu, kanon höjd för mig.

Huven får ni nog se en skymmt av lite senare idag på maskinen ;)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Jag kunde fasen inte hålla mig, huven är inte klar riktigt än men ja vart tvungen att montera den för att kunna ta lite kort, var så grymt sugen :D

Jaja lite smakprov!! :beer:

Jag gillar min grymt lätta och luftiga boggie btw, snacka om AIR suspension... :laugh:

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Nice !:D nått jag tycker skulle varit fräckt är inbyggt orrginal lyse i huven...:evil:
ang motorutrymmet. hur orkar du puttsa/ göra rent så mycket:confused: har hållt på 3-4 timmar på min pro x2a o de känns som om man aldrig mer gör om det !:rolleyes: hehhe.

Graesvik

Välkänd medlem
2 apr 2009
524
6
18
Boden
yippii :beer: vart ju jävligt bra det där, extra bra när du har gjort det själv också! vad ska du sätta för dekal då ? om du nu har bestämt dig för å ha en dvs :)

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
yippii :beer: vart ju jävligt bra det där, extra bra när du har gjort det själv också! vad ska du sätta för dekal då ? om du nu har bestämt dig för å ha en dvs :)

NylandeR: De gäller att man har tålamot och kärlek till de man håller på med! ;)

Graesvik: Visst är de roligt när man lyckas med något man gör själv, det känns verkligen som min personliga skoter nu :D Ang. dekal så har jag inte bestämt vad de blir, tror att de blir något iaf.. :rolleyes: