Projekt Arctic Cat F6 SnoPro -06

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Dom fick bli svarta. Visste inte hur det skulle se ut med gröna och med svarta så passar dom till de mesta.
Okey :) men det går ju annars att köpa gröna här i sverige om du vill pröva, hade följt ditt färgtema iaf :ciao: dock förstår jag ju dina funderingar kring grön/vit på skidorna..

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Okey :) men det går ju annars att köpa gröna här i sverige om du vill pröva, hade följt ditt färgtema iaf :ciao: dock förstår jag ju dina funderingar kring grön/vit på skidorna..
Jo det går ju också. Men om det är samma färg på krokarna som skidorna(vilket jag är ganska säker på att det är) så vette tusan om de blir bra. Har ju bara sett dom på bild och det ger ju inte alltid rätt uppfattning men det lär då bli bättre med vit/svart än vad det är nu mer original ;)

PowderRider

Välkänd medlem
15 mar 2007
150
0
6
Bredbyn
måste säga att det är en grymt fin skoter du har:) är faktiskt sugen på en f6.. detta gjorde ju inte suget mindre om man säg så;)

Älvhöjdingen

Välkänd medlem
9 nov 2008
884
1
16
30
Älvhöjden
Är väll lite dålig att kommentera men kolla varje dag nästan..:p Men snygg skoter du har måste jag säga å då brukar jag inte gilla arctic cat. :rolleyes:

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Älvhöjdingen: Det där värmer att få höra ! :beer:
Så fort skidorna kommer så åker dom på och då blir det bilder !! :rock:
Tror att jag ska fixa fuel reducern imorgon då jag bara har en lektion. Kommer köra med ett 280 munstycke.

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Älvhöjdingen: Det där värmer att få höra ! :beer:
Så fort skidorna kommer så åker dom på och då blir det bilder !! :rock:
Tror att jag ska fixa fuel reducern imorgon då jag bara har en lektion. Kommer köra med ett 280 munstycke.
tror inte att jag har sett vita SLP PP någon gång så det ska bli roligt att se hur det blir :)

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Vita SLP PP har jag sett men jag har aldrig sett dom på en F-serie :) Ska bli spännande att se hur det blir. Speciellt till vintern :D Längtar som faaan. Nån annan som gör de ? ;)

mathiasf

Välkänd medlem
5 mar 2008
410
0
16
Luleå
gillar verkligen färgtemat du kör på och tycker f-serien har så grymt snygga former, man blir riktigt avis! :p

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Tackar mathiasf !!

Fick en både fin och ful avi idag. Skidorna har anlänt till ICA !! :rock:
Men åkte på 633kr i tull :eviltongue:

Han sa att han skulle skriva ner priset och gift på paketet så jag skulle slippa tull men icke.

Bara bita i det sura äpplet och fara och hämta grejerna nu. Får som tur är sålt nå hockey grejer idag.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Hahaha hann bara med en bild sen dog kameran :D Min mobil har inte ens en VGA kamera så ni får vänta tills jag har batteri i kameran ;)

Men här kommer den enda bilden jag fick

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Ojojoj här går de undan så det skriker om det. :rock:

Har hunnit byta skidor. Blev riktigt bra måste jag säga. Nu längtar jag ännu mer till vintern :D

BILDER !!

Det var lite skillnad ;)

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Tack för alla kommentarer !

Tänk om man skulle spara lite pengar nu så man har råd att köra den i vinter ;)