Ta nu och börja med hockey igen din lata jävel! Skämt åsido. Kanske blir och spela med både Överkalix i div 2 och Kalix i J18 i år om det blir klart att jag får "hoppa" mellan lagen utan att bli fast. Och en kompis åt mig kommer vara målvakt i Kalix (Kristoffer Kangas om du vet vem det är?) och han är ju inte den bästa målvakten.Har varit. La ner i vintras.
Tackar
Skoter forum... hockey kan ni prata påTa nu och börja med hockey igen din lata jävel! Skämt åsido. Kanske blir och spela med både Överkalix i div 2 och Kalix i J18 i år om det blir klart att jag får "hoppa" mellan lagen utan att bli fast. Och en kompis åt mig kommer vara målvakt i Kalix (Kristoffer Kangas om du vet vem det är?) och han är ju inte den bästa målvakten.
Tackar tackar, den kommentaren värmde riktigt mycket !!Har inte kommenterat nåt än, tycker verkligen att du har lyckats med din maskin, ser verkligen RÅ ut!! En blandning mellan show och crossmaskin!! Sånt gillas!! Fortsätt så!!
då tycker jag de nästan de är värdare att vänta tills han får pengar för att köpa en svart buk! men som du sa valet är ju hans!=)Mmm, fast dom är inte så dyra att köpa nya om du vill sätta tillbax dom.
Kostar $21.15 per sida på babbittsonline.com. Ca 296:- + frakt för båda sidorna, alltså.
Ditt val, såklart, ville bara tipsa! :beer:
Håller med :beer:då tycker jag de nästan de är värdare att vänta tills han får pengar för att köpa en svart buk! men som du sa valet är ju hans!=)
hur bestämmer den att den går snålare på fullgas ? är det nån form av flödesreglerare? jag ha ju för mig att dessa maskiner gick fett på toppen :hmmmm:Tack för kommentarerna. Nä här blir det ingen hockey till vintern
Fuel reducer är ett munstycke i soppa slangen till insprutet. Ska göra så att den går snålare på full gas. Får väll se hur det blir till vintern med det
Ingen aning. Det är bara nån mässing grej som man gängar in ett munstycke i. Men det är väll att när du ger järnet och den pumpar i väg all soppa så kan den inte få i sig lika mycket när du har ett munstycke där. Men när du ligger på halvgas behöver den ju inte lika mycket så där gör munstycket ingen skillnad. Nått sånt skulle jag tro.hur bestämmer den att den går snålare på fullgas ? är det nån form av flödesreglerare? jag ha ju för mig att dessa maskiner gick fett på toppen :hmmmm: