inne på samma spår med andra ord. ingen som har nån liten matbit på bild att bjuda på?Stekt? :hmmmm: Va är det? Nää, litet skämt men ja vill ha kött väldigt lättstekt! :ciao:
det här va lite kul. hur smakar original bearnaisesås ? jag har ätit minst 50 olika bea som alla hävdar att dom gör original. har även sett märkning på förpackningar på ica osv att det är original :hmmmm2:Åt den godaste bearnaisesåsen någonsin nyss.
Lohmanders Bearnaise Hot. Gudomlig
"En exotisk och kryddstark, Bearnaise Hot erbjuder samma goda smak som orginalet, men med en Asiatisk touch av chilismak. "
Ser väldigt propert ut för att vara frukostRörde ihop nåt lite snabbt till frukost i morse..
Vi var förbi där på hemvägen från en liten hojsväng. Nästan värt att flyttaa dit enbart för maten och den trevliga personalen. Dessutom såg det fint ut där inne. Om vi nu menar samma ställe såklart men jag tror det.Inbördes beundran, men bästa pizzorna finns i Ström, helt klart. Godaste kebabpizzan på Hörnet, eller Corner FoodHouse som de heter nu.
Underbar pizzakartell har gjort att alla har lika goda i StrömsundVi var förbi där på hemvägen från en liten hojsväng. Nästan värt att flyttaa dit enbart för maten och den trevliga personalen. Dessutom såg det fint ut där inne. Om vi nu menar samma ställe såklart men jag tror det.
Ajo, söndagsfrukost i all sin prakt :beer:Ser väldigt propert ut för att vara frukost
Ja menar, fint duktat med silverbestick å porslinstalrik, tända ljus och vad som ser ut att skymt ett litet nubbe glas, ftw:laugh:
såg jävligt gott ut faktiskt. här är min frukost iaf :beer:Rörde ihop nåt lite snabbt till frukost i morse..
Underbar pizzakartell har gjort att alla har lika goda i Strömsund
Däremot helt klart bäst fyllning på Corner Intill rondellen va?
Det tror jag att jag har råkat ut för ett antal gånger här i BorlängeDålig/fel ost?
Ok hörni.
Nu har jag en liten kris.
När jag tog ut en billys ur frysen alldeles nyss så smakade den inte som billys brukar göra! Vad kan ha gått fel?
Tomatsåsen innehåller en massa kryddor som frigör en speciell smak när osten smälter över dom. och således är även tomatsås den viktigaste ingrediensen på pizzan. Det som blir dåligt snabbast med billys pan pizzorna är ju förståss brödet som dom ligger på. så en kvarglömd billys på ett lager som senare skickades med efter leverans och slutligen hamnade hos dig beror nog på mögelbröd då denna konstiga smak uppträdde. indicier förståss men aldrig otroligt :ciao:tomatsåsen kanske var förfrusen...