Skotrar och lögner!

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
min edge går förfan enligt mätarn 120(nerdrevat 4 kugg) så tror it en citation gör de:)

har fått upp min i 160 enligt mätarn dock på is. tror fortfarande it en citation gör 120. för min edge maxar 120

tror alla som läst den här tråden vet att du har drevat ner 4 kugg och att den toppar 120 vid det här laget....

var bara tvungen

Last edited:
D

Deleted member 6797

tror alla som läst den här tråden vet att du har drevat ner 5 kugg och att den toppar 120 vid det här laget....

var bara tvungen
de va it de jag å trices prata om,

vi pratade om en kompis citation me 35hk som han påstår sig kunna köra 120.....

Mach1 General

Välkänd medlem
22 okt 2009
100
1
6
inte så mkt lögn. Men har en f.d jobbar kompis som (detta är ingen lögn) drog igång skotern för hand (snurrade vairatorn) Och det va inget snöre inblandat.
vilken karl, de är ett sant krog ämne. armbrytning nästa!

E

eMe181

Min kompis har berättat när han åkte ski-doo mxz 440 så hade dom fastna i ett dike med vatten över skotern ^^^Och han sa bara att dom drog i vattnen och den startade och sen for dom iväg... Aldrig hört nå bättre bullshit:D:hahaha:

Urjan

Välkänd medlem
27 jul 2008
138
0
6
Luleå
Har en polare som påstod att hans F7 var såpass rapp eftersom att han hade drevat ner den 4 kugg att han drog upp den på vändrullen i 120 efter en isig väg!

det fins så sjukt många roliga historier han har dragit :)

B

Biosteel

Har en polare som påstod att hans F7 var såpass rapp eftersom att han hade drevat ner den 4 kugg att han drog upp den på vändrullen i 120 efter en isig väg!

det fins så sjukt många roliga historier han har dragit :)
iof så fick jag faktist upp min M7 på rullen i runt 100 :confused:

Lone

Välkänd medlem
1 jan 2000
168
0
16
51
Gällivare, Sverige
Att dra igång en varm skoter på variatorn för hand, är inte speciellt svårt.
Gå ut i garaget och prova, ni som tvivlar kommer att bli förvånade.

Tänk bara på rotationsriktningen!

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Att dra igång en varm skoter på variatorn för hand, är inte speciellt svårt.
Gå ut i garaget och prova, ni som tvivlar kommer att bli förvånade.

Tänk bara på rotationsriktningen!
Min indy 400-87 var inga problem att rycka igång på variatorn,har inte provat på min nuvarande men har en känsla att det inte går lika lätt....

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Kompisen sparka igång sin Sxr 700 -01 då den panga säkringar till el starten då magnapulen var trasig ;)