Har en 0.6 packning om du behöver, men det är dock till en 670 denna packning, det var väl samma block om jag minns rätt?
Har redan beställt, skulle få den på fredag. Men tack iallafall!! :hello:
Nu är man igång igen. Som vanligt är det minst 3 timmar för lite på dygnet, ska till jobbet om ca 4 timmar... :dizzy:
Hade hit farsan som assistent ikväll, ungjäkeln springer ju bara efter tjejer nuförtiden... :shocked: Vi har förlängt åttielva kablar till styret, trodde det flesta skulle vara långa nog för styrhöjaren, men nej. Oväntat. Fick förlänga ALLA för att det skulle bli bra... Konstaterade att jag måste köpa en större lödkolv, min fjutt orkar ju knappt om det är fler än tre kablar som ska lödas ihop. Av denna anledning skulle jag starta upp min lilla tändargasdrivna brännare och löda med den. Slutade med att det sprutade eld åt alla j-a håll från den, trodde ett tag att jag skulle elda upp både garage, mig själv och farsan. Bannade skitgrej. Hamnade i metallskrotlådan per omgående. :mad2:
Tillbaka till ämnet, har gömt alla kablar i stålomspunnen slang uppe vid styret. Blev ganska bra, om jag får säga vad jag tycker! (se bild nedan)
Har förutom det satt fast förvaringslådan som sitter under dynan, nitat fast klammer för kabeln till bakljuset i tunneln, förlängt/bytt ut kablarna till bakljuset, börjat tillverka en vinklad hållare för bakljuset (Det f-bannade baklyset pekar ju upp i rymden, ser ju skitdumt ut).
Fortsättning följer...
Stålomspunna kablar
:hello: