D
Draken
Ingen normalt funtad människa betalar väl 45k för bättre fjädring fram.Vad Lynx gör är att ha maskiner för olika kundgrupper, för de allra flesta räcker det med termosar fram, förringa inte den tillsammans med den nya PPS 154 boggien, skulle tro att termosarna är något lite uppgraderade också.
De som vill och behöver mera fjädring köper en Commander eller Grand Tourer istället och skogsfolket en 49 Ranger.
Jag tycker det är bra att de återtar lite av de gamla symboliska sifferbeteckningarna
Med tanke på vilken åldersgrupp yeti 550/gamla 59 vänder sig till så tror jag lynx gör bort sig brutalt med att göra fjädringen sju resor sämre!!
När farsan ska byta så lär han knappast köpa en ny "likadan som han köpte ny för 5-6år sen" för mer pengar än den han köpte ifjol,och jag kan garantera att han och många fler inte slantar upp 45k extra för att få lite fjädring fram.
Jag är helt övertygad att lynx kommer tappa kunder på detta!