på min finns det kablar dragna för batteri och startmotor som ligger löst, tänkte om det var lika på din
Okej jag ser väll sedan Bara de som jag tror är till oljebehållaren då. En fraga är det överdrivet att förlänga till 358? Tänkte förlänga till 345 men hittat en 358a med 51ns kammar! + Boggie förlängningar! Man kan flytta bak gamla vändhjulen? Går det med 51mm kammar?Det är garanterat jord, och det ska alltid finnas en jordpunkt i chassit, om det är den enda jordkabeln (som jag tror att de är) så ska den fast nånstans, kan bara så att den har lossnat eller att du har skruvat lös den och inte kommer ihåg de.
Kolla runt elsystemet om du hittar nån jordpunkt, ev kolla kopplingsschemat.
Jo iof. Men tror jag tar en 307s om jag hittar och ev nästa sommar kan jag börja fundera på att förlängaInget är överdrivet! Ju längre ju bättre brukar jag säga!
Okej bra tackarVad jag vet så är rave800 remmen längre en rc så har svårt att tro att du kan skifta remmar, kör på orinal som är anpassad för variatorernas avstånd
tips på vikter? eller är det en smaksak?Det är ett par saker man bör tänka på.
Även om 700 variatorn är bestyckad till 700 motor så satt denna motor ändå i ett ZX chassie.
Nu när du sätter 700 i revo chassiet så lär du bli tvungen att vikta om, det tror jag, chassiet skoterns tyngd och kraftöverföringen är helt annorlunda.
Så det spelar ingen roll vilken variator du sätter in, i mitt tycke blir du tvungen att vikta om...
Jadu jag vet inte riktigt hur man ska bestyka om den...tips på vikter? eller är det en smaksak?
ska man börja mixtra med fjädrarna också?
har lika dan skoter dom Mlomdahl94.
Tänte mer på att muotkas kanske va variatordoktorn men...Jadu jag vet inte riktigt hur man ska bestyka om den...
Nu fattar jag inte vad du menar?Tänte mer på att muotkas kanske va variatordoktorn men...
han menar att han frågade muotkas och inte dig efter som att han hade skrivit innan.Nu fattar jag inte vad du menar?
Okey :embarrest: Men åter till problemet ingen som vet hur man ska göra med varriatorerna. (sekundären) Tacksam för hjälp , tänkte så att den inte käkar remmar! :cry:han menar att han frågade muotkas och inte dig efter som att han hade skrivit innan.
Gillas!H**text**
Provkörde igår iaf (var så mörkt fixar bilder idag)
[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/LEFT]
Jo fanGillas!