skoter körning i sthlm området.

Hageelin

Välkänd medlem
15 mar 2009
366
0
16
31
ingen som klagar i ågesta ???? kan pröva att köra där ;) stora ytor där va ???
Jag tänkte försöka få ihop skotern och glida förbi barkaby och testa maybe på söndag eller måndag. Hör av mig.

Ågesta var klart bättre än Barkarby snömässigt! Jag är på att köra tidigt lördag o hela söndag!
Hur mycket var det då? nästan knähöjd på mig barkaby. (stannade med polaren idag och kollade)

kjell krimminell

Aktiv medlem
18 dec 2010
52
0
1
Stockholm
Det finns massa öppna ytor :p Kollade precis igenom reservatets avsiktsförklaring där dom berättar om regler och varför. Det är ett fågelskydds och friluftsområde så det ska inte vara nåt problem om man inte kör som en idiot.

bigdog

Välkänd medlem
26 okt 2010
1.294
0
16
sundbyberg/messlingen
Det finns massa öppna ytor :p Kollade precis igenom reservatets avsiktsförklaring där dom berättar om regler och varför. Det är ett fågelskydds och friluftsområde så det ska inte vara nåt problem om man inte kör som en idiot.
a men det låter ju bra, annars järvafältet är samma sak där, fågelskyddsområde!!! men vi prövar ågesta om ingen annan har något bra ställe

najen

Medlem
4 jan 2010
16
0
1
Jag kommer mycket gärna, men 9 är väl lite att ta i. I alla fall när man bor i järfälla.
Ska försöka i alla fall.

sickle11

Aktiv medlem
19 feb 2010
86
0
6
Stockholm
Glöm inte att filma och ta lite bilder!!! Jag körde i Bromma och Spånga i veckan och ska sätta upp lite bilder på det. Grymt härligt var det....och vilka nyfikna blickar man fick :) God Jul