ingen som klagar i ågesta ???? kan pröva att köra där stora ytor där va ???Ågesta var klart bättre än Barkarby snömässigt! Jag är på att köra tidigt lördag o hela söndag!
Jag tänkte försöka få ihop skotern och glida förbi barkaby och testa maybe på söndag eller måndag. Hör av mig.ingen som klagar i ågesta ???? kan pröva att köra där stora ytor där va ???
Hur mycket var det då? nästan knähöjd på mig barkaby. (stannade med polaren idag och kollade)Ågesta var klart bättre än Barkarby snömässigt! Jag är på att köra tidigt lördag o hela söndag!
a men det låter ju bra, annars järvafältet är samma sak där, fågelskyddsområde!!! men vi prövar ågesta om ingen annan har något bra ställeDet finns massa öppna ytor Kollade precis igenom reservatets avsiktsförklaring där dom berättar om regler och varför. Det är ett fågelskydds och friluftsområde så det ska inte vara nåt problem om man inte kör som en idiot.
a det kan jag hålla med om, vi kör 10 istället???Jag kommer mycket gärna, men 9 är väl lite att ta i. I alla fall när man bor i järfälla.
Ska försöka i alla fall.
Vafan där har vi våra me10 funkar för mig med. Blir nog bättre till och med då jag måste hämta skotern i Skälby imorgon bitti
Du! Bor du runt järfälla?Eftersom kylan och vintern fortsätter som den börjat I Stockholm så kan vi snart köra förbi Silja Line och ta en fika på Åland