Kanske kan låna din sladd någon gång, tar den mycket plats?Lynxer; bra initiativ! Hör av dig om du behöver hjälp. Utgår du från Hågelby?
Har en hemma gjord ledsladd hemma för att göra underlaget plan, den gör dock ej några skidspår (än).
Jag bor i Vallentuna, där roslagsleden går förbi. Här är det en insändare varje vecka i lokalblaskan om att eduroåkarna kör sönder leden. Det har gått så långt att polisen har skaffat en 4-hjuling för att jaga dom. Det kan vara bra att veta, misstänker att dom inte gör skillnad på enduro/skoter.Hur mycket orörd puder som helst i Norrort! Funderar på att ta en ordentlig dagstur via roslagsleden till Grisslehamn och tillbaka. Utgår från dommarudden och leta sig norröver tror det kommer bli helt grymt.
Jag kommer att dra norröver under nyår och veckan efter det. Kan bli åka av längre fram i januari om snön nu får ligga kvar...såg dystert ut idag...Contrast. Ska vi köra en sväng runt tullinge i veckan? Alla får så klart följa med : )
Vi kan ju kika på detta senare under Januari om vintern stannar kvar. Ska göra några små förändringar på sladden när jag är tillbaka. Klart att den tar plats - vi snackar inte om någon Euro pall här...Kanske kan låna din sladd någon gång, tar den mycket plats?
Jag utgår ifrån Eriksbergs industriområde. Det finns en parkering där som ligger i direkt anslutning till spåret.
Köpte mig faktiskt en spårsläde för någon månad sedan men har inte hunnit testa den än.
För mig blir det tajt med åkning i det som är kvar av mellandagarna. Jobbar To-Fr också :sad2:
Möjligtvis Lö eller Sö.
Inte bra isf!Jag hörde idag att någon sänkte en skoter på Uttran så var försiktiga
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skönt att det gick bra!Källan är brodern till ägaren. Som jag fattade hände det någon gång i jul eller mellandagarna. Ingen kom till skada och skotern står på verkstad.
Enligt statistik så borde det varit en medelåldersmanMed hänsyn till de inblandande vill jag inte skriva för utförligt. Skotern var fullvuxen och framfördes av en man i medelåldern som förmodligen är inflyttad från södra eller mellersta norrland så han är nog uppväxt med skoter. Skotern fick sakta genom isen så ingen människa blev blöt.
Haha!Skotern var fullvuxen och framfördes av en man i medelåldern