jo absolut, tanken är ju att den andra toppen ska på sen när man ser om det övriga fungerar.Ser fint ut.
Du kan nog ladda 0.2-0.3 med org toppar och 98oktan, bara den får soppa så.
Kan ju vara värt att prova och se om maskinen vill går framåt iallafall.
Men med en 600 så vill du nog ladda betydligt mer för att det ska vara värt lagget som kommer att bli.
Jag har inte gjort nått åt strömmen det är original. Har däremot bytt pump. Gick i dom här tankarna redan innan jag började med turbotillverkningen men nä, det funkar nog inte tänkte jag. Men när det man trodde skulle funka inte funkade så gav jag det en chanse. Handlade en till bensinpump och kör med en btr, verkar funka klockrent de lilla jag har provat det. Men man blev tvungen att använda en likriktare annars funkade de inte alls. Det va faktiskt en annan här på forumet som sa sig använda en bensinpump till oljan på sin rr så då fick det bli så.Hur har du löst strömproblemet vilken typ an tryckstyrning på oljepumpen har du nu
Billigaste tema pump.. Dom har ju tre modeller som är lite kraftigare, den minsta av dom köpte jag. Men jag skulle kanske haft tag i en tunnare olja tror jag.Spännande vad är det för bränslepump du använder som klarar att pumpa olja ?
heheHärligt, återstår å se om "skärtorsdagen" kommer tidigt i år
jo det är inte alls omöjligt, har inte hunnit prova bestycka ner nått än heller.. men man blir ju lite fundersam när 99% av dom som bygger turbo hävdar att dom inte bestyckat om nått utan "bestycka ner? Nä jag kör med original i min ja, funkar skit bra" men man skulle kanske prova att dra i 350mj eller nått och prova.. kör med 390 stdÄr de inte så enkelt att den går för fett så du slår ut gnistan.