A Pro-Ride Story, och en Ski-Doo

eron

Välkänd medlem
19 aug 2010
296
1
18
Boden
En fråga ang fotstegen. Har fått för mig att fotstegen ska hugga fast eller ja bromsa mycket om man skråar eller gräver djupt, alltså istellet för att fotstegen ska glida mer på snön som om man har BB eller oem. hur är det med dina fotsteg, är det något man märker eller är det som sagt bara någonting jag har fått för mig?
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.108
934
113
Stora Blåsjön
Inget jag har märkt av. Tror snarare att det är tvärtom att snön åker igenom när man skråkör där det är riktigt brant, istället för att bara packas under fotstegen.
Men om det änns är mätbart i verkligheten törs jag inte svara på...
 

eron

Välkänd medlem
19 aug 2010
296
1
18
Boden
Okey men det låter ju kanon. blir nog att man köper ett par av dig framåt sommaren då om du har några :)
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.108
934
113
Stora Blåsjön
Ett litet klipp från idag.
[video=youtube;7bfXTWT9UTA]http://www.youtube.com/watch?v=7bfXTWT9UTA&feature=youtube_gdata_player[/video]

Kommer lite bilder senare.
 

RonnyK

Välkänd medlem
14 dec 2008
456
1
16
Malå
Tycker att man har fått se väldigt lite av turbon under säsongen, både vad gäller bilder och filmer. Hur går den? :)

Finfina bilder!
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Jo jag vet det blir väldigt klent med bilder, men det blir väldigt lätt så eftersom det är jag som tar alla bilder. Och har inte brytt mig så mycket om det heller då jag gillar att ta bilderna också...

Men men, kanske kommer framöver... :)
 

A.Holm1

Insane sledder
8 feb 2007
2.670
18
0
Grängesberg
Jo jag vet det blir väldigt klent med bilder, men det blir väldigt lätt så eftersom det är jag som tar alla bilder. Och har inte brytt mig så mycket om det heller då jag gillar att ta bilderna också...

Men men, kanske kommer framöver... :)
Har du fått ordning på den då så den går som den ska...
Har för mig att du skrev att det var lite injusteringar i början...
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.108
934
113
Stora Blåsjön
Lite mer bilder som jag faktisk har tagit själv... är väll därför dom är lite suddiga :)





Sen fick jag hem krister burants fox kit till boggien innan jag åkte upp till blåsjön i helgen.
 

the_don

Aktiv medlem
25 aug 2005
86
0
6
skell
Ni kan inte lista här eller på första sidan vad ni säljer samt priser på grejjorna :) mycket man är intresserad av :eyebrows: