Jo visst ser det vekt ut men, det blir nog lätt och fint. Så ser skotrar ut idag.Ja jag tycker också själva a-armarna ser lite klena ut
Den är ju mycket vackrare än de tidigare men, vrålsnygg är den inte riktigt. Kanske kan man jobba lite mer med färgsättningen. Arctic verkar vilja att det skall se fett ut nu för tiden. Säljer kanske bra i USA? Få se om man vänjer sig.Tycker chassit ser sjukt läcker ut men framvagnen ser ju nästan grotesk ut, finns ju inte en vinkel eller proportion som ser normal ut
Nä så stor skillnad mot snopron är det ju inte, men snopron har ju typ dock dom största spindlarna på marknaden idag också Men det ska bli intressant att höra om prestandan...sååå stor skillnad är det väl inte på vinklarna om man jämför med snopron , spindeln är väl kanske 5 cm högre lr så
men jag håller med , det ser om inte annat ut som nåt man inte sett förut
Saknar ett tvärstag över, mellan fram å bak armen.Ja jag tycker också själva a-armarna ser lite klena ut
Precis vad jag också vill ha men frågan om de går att göra på den nedra ser nästa ut som om styrstaget kommer ivägenSaknar ett tvärstag över, mellan fram å bak armen.
Jo visst vet jag hur de ser ut på nya skotrar och visst vill jag ha en lätt smidig maskin men jag vill ju inte att de ska bli som första nytron som kom som kunde vilka sig helt utan andledning, visst man ska ju inte köra inn i träd stubbar stenar och dylikt men de händer ju man vill ju ändå att dom ska klara av lite iallafallJo visst ser det vekt ut men, det blir nog lätt och fint. Så ser skotrar ut idag.
Snopron har flygit fram på crossbanorna med samma "veka" konstruktion sedan 2008 utan problem ! där finns heller inga tvärstag men den verkar bevisligen fungera för vad some helst , tiden får utvisa om dom räknat fel på dom , sen är det ju ochså viktigt att dom ger sig före bulken , nytron -08 vek ju bulken av grankvistar men a-armarna var raka å finaPrecis vad jag också vill ha men frågan om de går att göra på den nedra ser nästa ut som om styrstaget kommer ivägen
Vi klagar inte, vi diskuterar och att utgå från bilder på nånting så simpelt som A-armar känns ju inte direkt orimligt då det inte är kärnfysik, även om det givetvis ligger mycket forskning runt geometri osv (vi pratar istortsett om materialtyp och tjocklek)...Lite roligt att klaga på bärarmar som ni sett på kort.
Kan ju vara gjord i crommolly eller något annat fränt matrial.
Dom ser ju sjukt cool ut iallafall VILL HA!
Samma här tror jag, ser onekligen bra ut. $400 D&D highjacker samt effektivare IC = 260hk på 98 oktan (hur länge nu 98 oktan finns kvar).Nästa vecka far jag på banken. M1100 Turbo nästa år!
Ja jo de är bra lika.Föresten, är det bara jag som tycket nya F serien påminner om wolverine?