nu har man fipplat lite till! mer saker är inhandlat och ska på. och nu är "nästan" allt färdig målar =) värt välldig nöjd med buken om ja få säga de själv =)
Ser bra ut!
Du tror inte att du skulle kunna byta namn på rubriken till det som är rättstavat? Jag vill inte vara någon som tjatar, men det är otroligt irriterande att "Arctic" och "goes" är felstavat..
kul med positiv feedback =) huven skall kläs i nån form av mesh fast den kan bli glasfiber klädd med har inte riktigt bestämt mig =)
ja jag ska försöke men har tummen mit i handen när de gäller datorer så hittar inte redigera inlägg?
och har desutom en släng av dyselexi så inte alltid jag ser de
trallalala mer grejer gjorda! stötfångare klarrt! elektriska vettenpumpar monterat med strömbrytar ( används vid kallstart så man får upp temp fort) och indikator lampa så man vet att dom är igång!
slutburks fäste gjort och chassie förstärkning. lite el är dragen till de mästa. men för att få en stabil spänning till mätaren (till bakgrunds belysning) funderar jag om man ska koppla in en "liten" kondensator i serie med matningen. vad tror ni om de?
fick hem min voltregulator, handtagsvärmare och glidklackar här om dagen så nu sitter de på plats och bra skönt är de! va ute och testade igår på gräs.... vakande i morse kl 9 och konstaterade att de inte va nån snö.... 10 min senare såg ja att de börja fjuna... skyndade mig ut och gjorde ett variatorskydd så de inte skulle komma snö på remmen. kl 12 stack man ut och lekte! dock får jag bara upp motorn i 36 graders värme..... måste skaffa en termostat!