nu har jag inte orkat /hunnit läsa igenom vad som skrivits ska göra det sedan.
MEN Yamahacenter i sundsvall samt övik ( där vd sitter) är EJ ett företag som jag rekommenderar till nån!!!
FINNS inte nån nöjd kund intresse alls
Erkänner ej att de gjort fel, även om vd nu gjorde det nu idag och gick tillbaka till kopparbrickan.
MEN jag påstår att detta ej är fallet, Är det nån?? som köper det?? att den skulle vara korrekt ådragen och ändå vibrera upp efter endast knappt en mil?? Men det skit samma..
Sedan sa jag att jag skulle hämta den idag, och förutsatt att den var fri från olja i botten nu.
Det visste han ej. men det förutsätter då jag att den skall vara sa jag.
Annars så skulle inte skotern vara klar att hämta som håkan sa i måndags.
Men han vet inte, helt ok tycker jag, men ville att han skulle ringa och kolla upp det men då kom jag och ställde massa orimliga krav.
Jag kunde ju ringa själv, men nu är det han som är ytterst ansvarig så det ligger på ditt ansvar.
Efter mkt pust och stön så skulle han ringa efter han tagit alla kunder som stod i kö.
Undrar igen om det är konstigt att begära att skotern är oljefri innuti efter det har runnit ut minst 2.5L i den!!!
HELVETE vad ont i kroppen man får....
Nä, kommer aldrig att vara yamaha trogen nått mer. Åter till BRP säger jag.
Då kan man serva hemma vid hos SERIÖSA mindre företag.
Inga jävla arroganta säljartyper som skiter i dig som kund.
Jo, glömde att berätta att 10000 emellan på den demokörda 2011 som gått 5mil.
Det kunde jag lägga och skippa alla krav på bensinpengar, samt service åter + hyra av släp. (lite över 50 mil samt hyra 2ggr av släp + servicekostnad på 2361:-
MEN de tog de ej, 12500 och inga andra krav var deras sista bud. dvs typ 16000 för mig då..
DET tycker jag också är småaktigt att inte bjuda till.
Hade jag skitit pengar så visst.
Nu var jag ju NÖJD med min och tänkte inte byta på mååånga år så finns inte ekonomi egentligen alls till några byten.
Men 10k var redan över smärtgränsen för att slippa allt.
Men hämtar den idag och får väl ringa vidare på måndag.