Snabbare, större display, tunnare, känns helrätt i handen, och den är inte lika mkt längre fysiskt som displayen blev längre. I övrigt är det ju därför man måste berätta man köa lite för en iProdukt, för alla Androidanhängare t.ex går ju amok - vilket ju är 25% av grejjenHåhåjaja nu har du kliat på ett varigt sår
Har själv, samt alla mina kollegor, en 4 och det är intressant att alla gubbarna som är 60+ inte haft några som helst problem att lära sig använda telefon - vet ju hur det lät innan vi fick dom.
Och dom håller jävligt bra, har sett flera trasiga galaxytelefoner men ingen iphone.
Vad är skilnaden mellan 4 & 5 då?
Hoppas du fortsätter vara nöjd.
Inte ett dugg, vad gäller kön så ja, var runt 7-8 personer före mig, men dom hade endast fått in ett tjugotal telefoner... varför jag sedan var ute snabbare berodde väl på att några av dom tjollrade om abbonemangsformer och bindningstider...jag kanske var lite otrevlig i min förra post :-/ jag står ju för de jag skrev. Men.
Jag är ändå rätt glad för din skull psike! Hoppas den är allt du hoppas på och mkt till!
ika: ping är nerlagt, det är precis vad det det är, med rätta.