Nja, blandade känslor. ska kanske prova en annan turbo.. Eller skita i det och åka utan.Ska du ge upp turbobygget och ersätta med en trippel?
Men får jag tag i en trippel så skulle det självklart bli det
Nja, blandade känslor. ska kanske prova en annan turbo.. Eller skita i det och åka utan.Ska du ge upp turbobygget och ersätta med en trippel?
Okeyokey! Alltid roligt med trippelbyggen!Nja, blandade känslor. ska kanske prova en annan turbo.. Eller skita i det och åka utan.
Men får jag tag i en trippel så skulle det självklart bli det
Jodå, funkar faktiskt rätt bra.. går ju riktigt bra på full gas som det är nu men det känns som den blir kvävd av turbon innan den börjar ladda på. skulle ha provat en större turbo typ en gt30 eller en hx35'a.. Men som det är nu så har jag varken tid eller råd att hålla på och köpa massa olika turbos bara för att testa..Okeyokey! Alltid roligt med trippelbyggen!
Men varför vill du sluta med turbo? Fungerar inge bra eller för mycket problem osv?
Följer ivrigt tråden förövrigt, kollar varje gång du skriver!
Jo helt hlart har det varit melodin, men som sagt så är dom ju rätt dyra. och begagnade verkar det inte finnas många.Jag tror verkligen du skulle provat en kullagrad typ garrett gt2860rs, nu när du e så van hur din maskin uppför sig, vore det intressant att veta skillnaden med en lätt å snabbspoolad rova.. Som du säger så är det lite väl dyrt att köpa turbos till höger å vänster för att testa, men tror helt klart en gt28rs skulle vara ett kliv åt rätt håll om du finner en bra beg till rätt kurs vill säga..
ja om de vore så enkelt.. men om nån vet av eller ser nån begagnad så får ni gärna tipsaDom få som kommer ut beg verkar försvinna fort.. Hade tur i sommras då jag ramlade över min gt2871, har ju iochf hänt en del på marknaden också prismässigt.. För bara nåt enstaka år sedan gick dom för runt 13000:- och nu kostar dom 6700:- ny på GIK.
Blunda å dra kortet
ja om de vore så enkelt.. men om nån vet av eller ser nån begagnad så får ni gärna tipsa