Ja vi får väl hoppas på detTror det kan bli hur bra som hälst med en 15t laddare! Finns bara ett sätt att veta säkert, testa..Börjar faktiskt bli lite sugen att dunka fast en snurra på min maskin med. Men vet inte om jag har tid.
Ja vi får väl hoppas på detTror det kan bli hur bra som hälst med en 15t laddare! Finns bara ett sätt att veta säkert, testa..Börjar faktiskt bli lite sugen att dunka fast en snurra på min maskin med. Men vet inte om jag har tid.
Du lyser med din frånvaro.. dåligt!Fett! Jag har iaf beställt slides... =)
tack, men "kopiera bildadress" verkar inte existera på min dator..Brukar bara högerklicka på bilden och välja "kopiera bildadress".
Sedan bara lägga in den med hjälp av "bild" knappen när man skriver inlägg.
Får högerklicka, välja egenskaper och sedan markera adressen där.. men nog om de nu, bilderna kommer ju uppaha du har en sån dator.. då borde du ha något som heter "kopiera mål" eller något liknande.
Hänger inte riktigt med på vad du menar? det kommer att bli typ nått som sitter emellan plenumet och insugen som kommer att hålla ihop det hela så inte allt bara rammlar isärHur sitter gasarna på insugen? alltså va e upp och ner på insugen?
Ja gör de, har fått klämm på hur man lägger upp bilder och sånt nu jag;-)Vi svetsar ihop det där imorrn då=) Kanske skulle starta en tråd jag med...