Haha jo he blev ett jävla liv om att dom inte skulle fungeraoch dessa steg som va sååå kassa, hmmm.
ja just de ja, det var ju innan nån ens hade provat dem. så var det, nu mins jag...
alla bara visste att dom var kassa innan dom ens prövat dom
Haha jo he blev ett jävla liv om att dom inte skulle fungeraoch dessa steg som va sååå kassa, hmmm.
ja just de ja, det var ju innan nån ens hade provat dem. så var det, nu mins jag...
Skiljer i boggin, 39an är mer lössnö anpassad.vad är det för skillnad mellan bd 800 3900 och 3700? dämperiet är lite mer avancerat på 3700 så mycket vet jag, spårvidden är också bredare kan jag tänka mig, men är det någon skillnad alls utöver det?
jo det är jag väl medveten om39:an är ju en 154", 37:an 146"
har också för mig att jag läst någonting om att den levereras med xtrim dynan istället för bd?Skiljer i boggin, 39an är mer lössnö anpassad.
39 har samma spårvidd org men det gick att beställa smalare från fabrik.
39an har flexmatta samt 64 kammar
37an har elstart
37an har elstart
Ja om du byter ut bränsletank och all plast så passar den rakt av.Passar dyna från boondocker 3900-14 på 13?
Man kunde beställa med smala eller breda. Dom har levererat fel på många men är det inte beställt så får du nog den inte gratis.Hmm någon som hört från ÅF angående framvagnarna på 39an? Min och polarens leverades med "breda". Har hört på ryktesväg att detta är fel framvagn och att man får bytt till den smala utan kostnad?
Själva remmen går ej att justera men infästning upptill har 4 olika hål så på det viset kan du justera längdenVarför har dom satt dit balataremmar som EJ går att justera? Är min första långa maskin så kanske bara är för att den är lång?