Lynx Boondocker by Chris

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Tackar!

Ja blir väl inte så många mil men timmar ;) Det blev väl ca 12mil under förra helgen men en massa timmar

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.624
99
48
Örnsköldsvik
Snuskigt fin Chris!

Att du lackade kåpan för drivaxel/broms (? Osäker vad som sitter där?) är en liten sak som gör en jäkla del för stilen!

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Snuskigt fin Chris!

Att du lackade kåpan för drivaxel/broms (? Osäker vad som sitter där?) är en liten sak som gör en jäkla del för stilen!
Tackar! Ja det är bromsskivan som sitter udne rdet röda skyddet i ändan på drivaxeln

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Ja bromsskivan sitter så den bromsar direkt på drivaxeln, är ju bra med kylning där ute och sen har man ju bromsförmågan kvar även om kedjan/drev pajar

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Vad ska du nu göra på kvällarna?? ;)

Jag brukar känna en liten gnutta antiklimax i all eufori då man färdigställt ett större projekt. Glad att det är slutfört, och lite ledsen att man inte har nåt att pyssla med....

Mycket väl genomfört!!

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Ja några dagars körning till kommer det bli....tyvärr inte så ofta som jag vill pga avståndet för mig upp till skotern/snön. Men jag har planerat in en körning längre norrut också senare i vår, helst även en långhelg i maj

Ja för mig ser det ut som jag borde uppgradera verkstaden eftersom jag ständigt får förfrågningar på att tillverka delar till andra också ;)

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Det har nog blivit körning...tyvärr har vädret i Sälen där jag kört varit grymt dåligt under säsongen med dimma och dålig sikt varje gång jag varit uppe så därför har det inte blivit några "snygga" bilderna tagna. Skall upp nästa helg igen och hoppas på lite sol då.