Nej nog har vi alla pippat med nån ful eller tjock tjej men det är ju inget man går runt och skryter med sen. Så även om man råkat provköra en yamaha så är det ju för fan inget man berättar om.Precis! Utseende har ingen funktion!
Nej nog har vi alla pippat med nån ful eller tjock tjej men det är ju inget man går runt och skryter med sen. Så även om man råkat provköra en yamaha så är det ju för fan inget man berättar om.Precis! Utseende har ingen funktion!
Det är tur den finns den där gamla klyschan om brp och remmar.Det är riktigt läckert att alla är så jävla kass på att åka skoter så man behöver ett speciellt märke
Skönast är väl när man kan köra allt fast med olika förutsättningar då snackar vi boys!
OnT: Nä men man kanske skulle köpa en skrotax som tuggar rem
och minst lika många sidor om hur tunga och asiga yamaha ärFinns ju "bara" 163 sidor om BRPs remproblem, så nog drar dom rem alltid. Men kör man som en kärring så håller väl allt.....
nog kan det hända, men en bra skoter kan alla köraMen kan de vara så att @polarisindy400 är för klen för att kunna klara av en yamma?
Jag har vid några tillfällen sett hur yamahaåkarna kör och ser ut. Jag förstår varför dom inte drar rem. Men en sådan kraftig övervikt på både förare och skoter så finns inte fysiken för någon mer aktiv körning.
Skulle inte hojta så högt om andra märken, om man som du rider på ett skoterfabrikat som gått från att vara störst i världen på 80-talet till minst just nu. Vad gick fel Fyrtakt kanske :eviltongue: Och för att spä på eländet gått samman med det andra fabrikatet som bara är snäppet större i världen på snöskotrar, dvs även de dvärgar i förhållande till BRP.... Två dvärgar tillsammans tar sig inte fram i djup snö bättre än en jätte gör :eyebrows:Ok, dom 163 sidorna handlar inte bara om remproblem utan trasiga vevlager, skurna motorer mm. Ski-doo verkar ju vara en bra maskin. Och dom ser ju jättefräna ut med sina dekalkitt oxå! ound:
såg just en 15 viper mtx på blocket, 3 mil hade ägaren klarat av att köra det missfostret innan den böts inOk, dom 163 sidorna handlar inte bara om remproblem utan trasiga vevlager, skurna motorer mm. Ski-doo verkar ju vara en bra maskin. Och dom ser ju jättefräna ut med sina dekalkitt oxå! ound:
Jaså, du smygkollar på Viper annonser på blocket alltså...såg just en 15 viper mtx på blocket, 3 mil hade ägaren klarat av att köra det missfostret innan den böts in
nä, hade nykommit ut när jag kollade under alla kategorier, och såg att det var en 15 så var helt enkel tvungen gå in och kolla på annonsen då jag tycker det är idioti att byta bort en nästan ny skoter bara vintern efter för en ny likadan fast årets modell, och detta måste ju vara rekord i att byta, 3 mil är ju inte nå, är ju knappt startad men ändå har dom insett att det är total idioti att köra yamahaJaså, du smygkollar på Viper annonser på blocket alltså...
Ska jag vara tråkig och säga att det kan bero på dålig/ändrad ekonomisk situation?;-)nä, hade nykommit ut när jag kollade under alla kategorier, och såg att det var en 15 så var helt enkel tvungen gå in och kolla på annonsen då jag tycker det är idioti att byta bort en nästan ny skoter bara vintern efter för en ny likadan fast årets modell, och detta måste ju vara rekord i att byta, 3 mil är ju inte nå, är ju knappt startad men ändå har dom insett att det är total idioti att köra yamaha