dåliga...Säg nått dåligt om Polaris, om du törs!
kolvar, cylindrar, vevar, dämpare, lyftbågar, drivaxlar, qd-remmar, priset, a-armar, matta, broms, fotsteg.
Är lite trött, så jag ger mig där=)
dåliga...Säg nått dåligt om Polaris, om du törs!
Rätta mig om jag har fel, men är inte polaris en av de billigaste skotrarna att köpa jämfört med Ski-doo och Arctic? Sen fotstegen tycker jag är helt super och de flexar inte alls lika mycket som BRP's! Kolvarna och cyllarna kan jag gå med på är av de sunkigare slaget men har inte känt av att skotern tar nå rem! Men om vi istället kollar på Ski-doo där de käkar remmar som lös vikts godis!dåliga...
kolvar, cylindrar, vevar, dämpare, lyftbågar, drivaxlar, qd-remmar, priset, a-armar, matta, broms, fotsteg.
Ja man får kanske vad man betalar för xD!Om det skulle räcka med att köpa bara skotern så jo, då är ju priset bra....
Något som kanske inte artic förare vet är att fotstegen på polarisen är inte trasiga för att det är hål i dom, det är för att släppa igenom snöndåliga...
Jo eller så kör Chris polaris för att den tar sig fram bäst och han vill inte ha en Ski-Doo för då måste han ju ha med sig sin egen vikt i remmar!Chris kör Poo för att han får betalt för att göra det... Yamaha och Arctic klarar inte av att göra egna skotrar, utan måste pippa för att få till nåt som "funkar".
Vad blev kvar då? Jo BRP. :heh:
Angående fotsteg, så tillverkar inget märke nåt som är vettigt. Ger mig fan på att dom gör så för att lämna marknaden öppen för tex Skinz, B&M osv...
Snälla någon, skulle BRP vara någon form av förkortning för incest?? Gissar att inte en promille av forumets medlemmar ens kan googla fram vad det skulle stå för isåfall :stupid:Apropå pippande...
BRP är ju incest. Incest betyder inavel. Inavel betyder defekter. Lynx och Ski-Doo är avkomman.
2016 modeller blir alltså Lynx Banjo och Ski-Doo Redneck 188"
Dom där hål verkar bygga upp mycke is längst bak, GandalfNågot som kanske inte artic förare vet är att fotstegen på polarisen är inte trasiga för att det är hål i dom, det är för att släppa igenom snön
Artic verkar ha stulit fotstegen rakt av från en Phazer 2 från -90 talet.
behövs ju inte då det dom gör ändå är bäst, vare sig det gäller bilar, lastbilar traktorer eller skotrarEnda problemet med Polaris och Arctic-cat är väl att dom är byggda i USA. Landet utan kunskap om passform och fina toleranser.
Anledningen till varför jänkarna har måttot "ju större ju bättre" är ju för att dom inte klarar av att bygga någonting som kräver mått under en tum.
HA HA HA!! DEN VAR BRA!behövs ju inte då det dom gör ändå är bäst, vare sig det gäller bilar, lastbilar traktorer eller skotrar
det är väl en humoristisk tråd det här, men det är ju dagens sanning. de senaste 100 åren har ju usa gjort det bästa av allt i princip, räcker ju att titta på maskinerna dom gjort så ser man ju att det är bästHA HA HA!! DEN VAR BRA!
VILKEN SJUK BRA HUMOR DU HAR, JAG BARA ÄLSKAR IRONISK HUMOR OCH DU DRAR DEN VERKLIGEN TILL DET YTTERSTA :target::target:eace::clap2:
Vilka vapen syftar du på? För de jag känner till, och det är många, är halvfabrikat som behöver en rejäl översyn hos vapensmeden.Jänkarna är bra på att göra vapen och att hitta på häftiga namn åt saker dom inte kan bygga, dvs allt annat