men inte om dom bytt in den som denna viper var då den står på traktor city, då är det inte för att det finns för lite pengar. men visst finns det såna exempel ocksåSka jag vara tråkig och säga att det kan bero på dålig/ändrad ekonomisk situation?;-)
Less på att byta remmar antar jaSåg två Summit 174 T3 också på blocket, inte ens inkörda skulle jag gissa, på 20-30 mil ungefär.
Då var väl dom också bara skit förstås...
men dom hade ju gått långt i jämförelse med vipernSåg två Summit 174 T3 också på blocket, inte ens inkörda skulle jag gissa, på 20-30 mil ungefär.
Då var väl dom också bara skit förstås...
En skoter utan t-motion är ju inte svårtippad som den är, det är ju bara att titta på en XP. Men vad Ski-Doo ska ha cred för är de gör en skoter som är bra från början. 40,6 cm bred matta på en 154" som har samma "flytarea" som en 162" med 38 cm bred matta men som ändå är lätt att tippa omkull som en cykel, 36" framvagn standard och en snål och stark 800.På tal om Ski-Doo.
Det är ju lite pinsamt att deras egna sätt att få ett chassie lika hanterbart som konkurrenterna (Lr ja främst PRO-RMK då) är att dels smala ner framvagnen och sen uppfinna ett helt gäng olika lösningar för att få boggien å vika sig (cred till ingenjörerna dom uppfann det iofs).
Hade det inte varit enklare att bara göra ett chassie som var hanterbart till att börja med?
Mycket tester så skryts det ju över hur lätt dom är att bryta ikull. Men montera samma ET250 framvagn och halvfastsatta boggie på en RMK blir den nog rejält lätt tippad den också.
Så... tro vad man ska ta för nästa ämne? Polaris konstanta motor misslyckande? Det faktum att A-C som alltid velat vara värst på allt är lite i mellanlandet just nu?
Ungefär som att nöja sig med folköl!och en snål och stark 800.
Klart
Nej, som att köpa starksprit och betala för öl.Ungefär som att nöja sig med folköl!
Slö-tec Ha Ha inte är det knäna du har fel iSv: Märkes***eritråden...
Felet med ski-doo är ju egentligen inte kanadensarna fel, utan det är dom där jävla österrikarna som inte klara av att bygga en motorjävel, antingen är veven sne som en banan efter hundra mil eller så är felet är det en sån där satans SLÖ-Tec. 800 slötecen är fanimej det tamaste jag någonsin testat, å då spenderade jag min uppväxt på en safari 377
men då måste ju varenda e-tec har någon sorts leva om burk fast ljudet saknas, för finns nog ingen motor som är slöare, och gassvar finns inte alls på dom där e-tecarnaYngre folk som fortfarande tror att effekten sitter i ljudet brukar uppfatta det så. Så en brölpipa på så kommer han tycka den är pigg. Fast det nu i själva verket oftast blir slöare med en sån på.
Men är det inte så? alla tattarmercor verkar ju ha en jävla massa effekt när dem glider runt raggen i byarna i 200dB och 40km/hYngre folk som fortfarande tror att effekten sitter i ljudet brukar uppfatta det så. Så en brölpipa på så kommer han tycka den är pigg. Fast det nu i själva verket oftast blir slöare med en sån på.
Säg nått dåligt om Polaris, om du törs!men då vi testade så var det tvärs om, så det där säger inte mycket. sätt dig på en polaris en tag och sen på en e-tec igen så känner du skillnaden. visst, på toppvarven går e-tecen bra, men när fan ligger man med konstant fulla varv i skogen?
dåliga kolvar, dåligt med fack att ha saker i, vissa modeller med kolfiber som inte hållerSäg nått dåligt om Polaris, om du törs!
Va fan kör du du Guldvinge på sommaren eller? ;-)dåligt med fack att ha saker i