Kan knappt bärga mig till jag kommer hem från jobb, har hört rykten om att min börjar vara klar för leverans också-och eftersom det är en tvillingbror till din så verkar rykterna stämma... =D155"
Så ni får era redan, själv får man vänta till skoterns dag och de känns alldeles för länge!Kan knappt bärga mig till jag kommer hem från jobb, har hört rykten om att min börjar vara klar för leverans också-och eftersom det är en tvillingbror till din så verkar rykterna stämma... =D
Jajjamän, det har du helt rätt i.Kul att se att det börjar levereras maskiner och jag förstår att alla vill ha sina maskiner(så även jag) men det finns ju ingen snö än så jag tänker vänta med att ta ut min ett tag för garantier och försäkringen börjar väl rulla direkt när man tar ut den? Nån som vet hur den fria försäkringen man får ett år funkar?Tecknar man endast trafik eller hur är det?Självrisk kostnader på vagnskada?
Awesome! Ja jag tycker ju att den borde vara på gång för dig också då, när dom lastade av när jag var där så var det 2st Assault och 1st Pro RMK, men sen dess har dom säkert fått in fler skotrar.Kan knappt bärga mig till jag kommer hem från jobb, har hört rykten om att min börjar vara klar för leverans också-och eftersom det är en tvillingbror till din så verkar rykterna stämma... =D
Nä jag bokade min den 2april och det var ju inte själva försäkringen som avgjorde det men kom bara att tänka på det Sen har du ju ifs rätt att man förmodligen inte kommer att åka sept,okt eller noveber nästa år heller, fan nu fick du mig att tänka om..Jajjamän, det har du helt rätt i.
När det kommer till garantier har jag faktiskt inte brytt mig-om jag tar ut den i sept, okt, eller nov spelar eg mindre roll då jag utgår från att nästa år kommer jag ändå inte att köra då heller-så det som ev ska reklameras kommer att notereras under säsongen.
Men. Du sa ngt där om försäkringen, den hade jag faktiskt förträngt, har ju aldrig haft en ny skoter där det ingått tidigare.
Minns jag rätt nu så var det väl vagnskada som ingick, och man får bet halvförs själv?
Jag bokade i mars, så det är en stund sedan jag kollade på saken...
Vart har du beställt ifrån, är själv riktigt sugen på att köpa av scs sledwraps! Kul att ha en lite "egen" skoterJag har lagt order på ett dekal-kit nu också, så nu börjar det tamejfan rycka i gastummen! (även om jag använt den till quad hela sommaren också)
Kan starkt rekomendera scs, är grymt nöjd med mitt kitt!Vart har du beställt ifrån, är själv riktigt sugen på att köpa av scs sledwraps! Kul att ha en lite "egen" skoter
nu är inte ja så innsatt i hur den ser ut... men denna är en helt egen dyna... skruva dit om du vill ha dubbel lr byt dyna till "singel" förstog du/ni?finns de dubbeldyna som typ ski-doo har?
Har du monterat kittet? Isåfall fått du gärna lägga upp en bild på hur de blevKan starkt rekomendera scs, är grymt nöjd med mitt kitt!
någon som vet hur http://sledwraps.com står sig i kvalite jämfört med http://scsunlimited.comKan starkt rekomendera scs, är grymt nöjd med mitt kitt!
Äru galen !? Den är ju tooooook snygg!!!Visa bifogad bild 12031
Jag kan iaf bekräfta att det är den röda dekoren som sitter på 2012orna.
Såg den idag hos min ÅF och den är mycket ful.
Menar du deras original eller några andra förstärkningar?Skönt att polaris har fixat fotstegsförstärkare som dom har godkänt blev så jag beställde ett par i veckan!