Menar du deras original eller några andra förstärkningar?Skönt att polaris har fixat fotstegsförstärkare som dom har godkänt blev så jag beställde ett par i veckan!
På Assault RMK -12 sitter deras original färdig monterade vid leverans i år!
Menar du deras original eller några andra förstärkningar?Skönt att polaris har fixat fotstegsförstärkare som dom har godkänt blev så jag beställde ett par i veckan!
Vad sa din ÅF om det? Får du någon kompensation när du trodde att det var en helt annan grafik som du beställt?Visa bifogad bild 12031
Jag kan iaf bekräfta att det är den röda dekoren som sitter på 2012orna.
Såg den idag hos min ÅF och den är mycket ful.
När jag pratade med dem i telefonen för två veckor sedan så sa dom att dom självklart skulle ordna rätt grafik till skotern om det visade sig att den levererades med en annan än som annonserats. Har inte pratat med dem sedan dess.Vad sa din ÅF om det? Får du någon kompensation när du trodde att det var en helt annan grafik som du beställt?
deras egna från tillbehörskatalogen. det är väl dom som sitter på assaulten?Menar du deras original eller några andra förstärkningar?
På Assault RMK -12 sitter deras original färdig monterade vid leverans i år!
Yes, det stämmer.deras egna från tillbehörskatalogen. det är väl dom som sitter på assaulten?
vad är det för modell? min skulle komma nu i oktober och det är en swb assault.Snackade med åf idag, han sa att swb:n skulle komma i början av december, så det är ett tag kvar
Jag var in och hörde med min ÅF idag och han sa att SWB Assaulten skulle komma in till sverige Vecka 41. Så Oktober kunde ja hämta ut den typ! Men vill ju spara på garantin men känns skönt att den inte kommer i dec och ev. blir försenad nån vecka så man missar nysnönSnackade med åf idag, han sa att swb:n skulle komma i början av december, så det är ett tag kvar
oj missade att skriva att jag menade pro r:enJag var in och hörde med min ÅF idag och han sa att SWB Assaulten skulle komma in till sverige Vecka 41. Så Oktober kunde ja hämta ut den typ! Men vill ju spara på garantin men känns skönt att den inte kommer i dec och ev. blir försenad nån vecka så man missar nysnön
Ne precis. det blir ingen skillnad om du har garantin till oktober 2013 eller december 2013 . du får dina 2 år iallafall. huvudsaken är att du har garantin under vintern allså skoter säsongen under dessa 2 år.
då kvittar det när du tar ut den.