Polaris 2012

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Fick ge 130k inkl. snowcheck + försäkring + jackan + kapell fick jag med på köpet :)

Har inte fått jackan så vet inte hur den ser ut
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Jag fick ge 132k för Assault RMK inkl. fri försäkring och en jacka. Men utan snowcheck.
Bra eller dåligt vette fan, jag provade alla handlare i närområdet, men dom flesta backade inte en krona, så helt klart finns det en överenskommelse.

Hur fan ser jackan ut föresten? Någon som har en bild på den?
Jag betalade listpris, rakt av. Hade säkert kunnat spara några tusenlappar hos ngn annan handlare i rena kontanter, men valde handlare efter hjärta isf plånbok...
(Edvard i Vilhelmina)

Vad gäller jacka-tja, det är en helt vanlig ofodrad "höst/vår" jacka. Inget jag blev så superimponerad av precis. Inget fel på den, men...
Ska se om jag kommer ihåg det så lägger jag in en bild på den ikväll.
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Smidigt med mobilnät...
Tydligen var jag tvungen att posta ett inlägg innan det uppdaterades för dagen?
=P
Jaja, där har du en bild på den iaf! =)
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Så var det gjort. Knep en av de två sista PRO 155:eek:rna som kommit till Sverige. :nuts:

Plockade på den lite gotta också..
  • Fotstegsförstärkare
  • Dragkrok
  • Under seat-bag
  • Nödstoppslina
  • Röd bukplast
  • 12v-uttag
:nuts:
 

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Antingen pratar du mellanpris som inte är intressant,import eller så ljuger du värre än en häst travar.

Vilket väljer du?
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.118
946
113
Stora Blåsjön
Så var det gjort. Knep en av de två sista PRO 155:eek:rna som kommit till Sverige. :nuts:

Plockade på den lite gotta också..
  • Fotstegsförstärkare
  • Dragkrok
  • Under seat-bag
  • Nödstoppslina
  • Röd bukplast
  • 12v-uttag
:nuts:
Grattis!
själv tänkte jag hämta min i helgen men schenker hade dumpat den i strömsund istället för att skicka den vidare....
 

bonkarn88

Välkänd medlem
13 aug 2011
418
1
16
jämtland
Grattis!
själv tänkte jag hämta min i helgen men schenker hade dumpat den i strömsund istället för att skicka den vidare....
Najs, Kanske ska åka dit och ta mig en titt då! Bli inte förvånad om den plötsligt har försvunnit! :D
 

Anders F

Välkänd medlem
7 maj 2011
602
3
18
Luleå
Se där, hur tänkte Polaris Sverige när man prissatte 2012 års modeller här!
Har mycket svårt att förstå varför det är så mycket billigare i Finland? Euro eller??
Prutar man mycket vid rent köp, kan det bero på det?
 

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
Se där, hur tänkte Polaris Sverige när man prissatte 2012 års modeller här!
Har mycket svårt att förstå varför det är så mycket billigare i Finland? Euro eller??
Prutar man mycket vid rent köp, kan det bero på det?
Utgångspriset i finland är lägre plus att eurokursen gjorde sitt.
och så är finland ett sånt land där det går att pruta som attan på allt, det är som en kultur.
 

Anders F

Välkänd medlem
7 maj 2011
602
3
18
Luleå
Utgångspriset i finland är lägre plus att eurokursen gjorde sitt.
och så är finland ett sånt land där det går att pruta som attan på allt, det är som en kultur.
Jag måste nog kolla upp vad en Expedition 600 E-tek eller Commander/GrandTourer 600 E-tek kostar där!

Hade tänkt köpa en sådan nu när Apexen är såld, borde vara betydlig billigare där då!?

Visst tusan, detta var en Polaris tråd:)