Jag fick min för ett par veckor sedanHur fan ser jackan ut föresten? Någon som har en bild på den?
Jag betalade listpris, rakt av. Hade säkert kunnat spara några tusenlappar hos ngn annan handlare i rena kontanter, men valde handlare efter hjärta isf plånbok...Jag fick ge 132k för Assault RMK inkl. fri försäkring och en jacka. Men utan snowcheck.
Bra eller dåligt vette fan, jag provade alla handlare i närområdet, men dom flesta backade inte en krona, så helt klart finns det en överenskommelse.
Hur fan ser jackan ut föresten? Någon som har en bild på den?
Jag väljer importAntingen pratar du mellanpris som inte är intressant,import eller så ljuger du värre än en häst travar.
Vilket väljer du?
Grattis!Så var det gjort. Knep en av de två sista PRO 155rna som kommit till Sverige. :nuts:
Plockade på den lite gotta också..
:nuts:
- Fotstegsförstärkare
- Dragkrok
- Under seat-bag
- Nödstoppslina
- Röd bukplast
- 12v-uttag
Najs, Kanske ska åka dit och ta mig en titt då! Bli inte förvånad om den plötsligt har försvunnit!Grattis!
själv tänkte jag hämta min i helgen men schenker hade dumpat den i strömsund istället för att skicka den vidare....
Listpris Sverige = 142900:-Så man får en SWB 25 tkr billigare i Finland??
Utgångspriset i finland är lägre plus att eurokursen gjorde sitt.Se där, hur tänkte Polaris Sverige när man prissatte 2012 års modeller här!
Har mycket svårt att förstå varför det är så mycket billigare i Finland? Euro eller??
Prutar man mycket vid rent köp, kan det bero på det?
Jag måste nog kolla upp vad en Expedition 600 E-tek eller Commander/GrandTourer 600 E-tek kostar där!Utgångspriset i finland är lägre plus att eurokursen gjorde sitt.
och så är finland ett sånt land där det går att pruta som attan på allt, det är som en kultur.