Polaris 2012

Landström

Välkänd medlem
4 jul 2009
840
2
18
Jag måste nog kolla upp vad en Expedition 600 E-tek eller Commander/GrandTourer 600 E-tek kostar där!

Hade tänkt köpa en sådan nu när Apexen är såld, borde vara betydlig billigare där då!?

Visst tusan, detta var en Polaris tråd:)

Vårda språket :p inga såna eländiga ord i detta forum :p Ne skämt och sido det är värt att kolla upp.
 

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
Nån som handlat Pro RMK 800 på PN i Strömsund och fått sin levererad?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

do0t

Välkänd medlem
12 okt 2006
458
0
16
Är alla skeppningar till sverige gjorda? Jag väntar på min pro rmk, har de hänt någon att de inte har fått leverans?
 

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Grattis!
själv tänkte jag hämta min i helgen men schenker hade dumpat den i strömsund istället för att skicka den vidare....
Jaha hur svårt är det att hitta från lugnvik till motorhuset? Men det är klart de skulle väl levereras maskiner till flera som väntade
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Ska börja köras ut till PN nästa vecka fick jag höra, sedan lär det väl ta några dagar till. Har inte panik än så länge :whistle:
 

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
Ska börja köras ut till PN nästa vecka fick jag höra, sedan lär det väl ta några dagar till. Har inte panik än så länge :whistle:
Ok, får ringa dit till veckan och kolla. Än har vi ju ingen snö men snart börjar en del prylar från andra sidan pölen komma och det vore roligt att ha nåt att pyssla me i höstmörkret :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Håller på att gå av i längtan..
Är det lika bra att sälja mina i princip nya vita SLP PP som ligger och skräpar, med tanke på Gripper-skidorna?
 

do0t

Välkänd medlem
12 okt 2006
458
0
16
Håller på att gå av i längtan..
Är det lika bra att sälja mina i princip nya vita SLP PP som ligger och skräpar, med tanke på Gripper-skidorna?
Jag håller på å bryta ihop jag! Börjar nojja lös totalt. Får ringa åf på måndag
 

SmittenX

Välkänd medlem
10 nov 2009
342
0
16
Överkalix
Håller på att gå av i längtan..
Är det lika bra att sälja mina i princip nya vita SLP PP som ligger och skräpar, med tanke på Gripper-skidorna?
Jag tror du ska pröva slp pp alla säger att dom är underbara på för säsongen jämfört med gripper.
Jag tänkte då testa slp pp först före gripper skiderna :)
 

do0t

Välkänd medlem
12 okt 2006
458
0
16
fast jag pratade med en återförsäljare på hemorten å han sa att de fanns ingen som helst anledning att köpa slp för att polaris skidor är SÅ bra i snön!
 

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
fast jag pratade med en återförsäljare på hemorten å han sa att de fanns ingen som helst anledning att köpa slp för att polaris skidor är SÅ bra i snön!
Det var en smart åf,för dom är grymt bra.
 

IQ600RRSE

Välkänd medlem
27 sept 2011
662
0
16
Jag ser då bara nackdelar med SLP PP gämtemot orginal Gripperskidorna.
Möjligtvis att de skulle kunna svänga lite bättre på moddig led men det är allt..
SLP PP är rent utav livsfarliga på skare, de är nervösa något så fruktansvärt.

Hade jag bytt skidor så hade det blivit till ett par C&A XTX, smakar det så kostar det!