Vi som har -11or borde få såna förstärkningar gratis.
Där misstar ni er! Skall monteras på 2011 också, sitter redan på min 2011 - blev mycket bra, syns inte samt att nu verkar det grymt stadigt!Kan man tycka, men det får vi nog glömma
Jasså? vart har du hört detta? Bil-laget?Där misstar ni er! Skall monteras på 2011 också, sitter redan på min 2011 - blev mycket bra, syns inte samt att nu verkar det grymt stadigt!
Skulle hämta min förra fredagen men fick förhinder så jag ska hämta den nu på fredag iställetär det någon som fått sin SWB Assault ännu ?
Bil-lagetJasså? vart har du hört detta? Bil-laget?
Bara lämna in så monterar dom?
Kalixmaskiner sa att det skulle mest troligt ha kommit in till skoternsdag.Någon som har hört nått om de restade fotstegsförstärkarna?
Okej, man får hoppas på de.Kalixmaskiner sa att det skulle mest troligt ha kommit in till skoternsdag.
Jo, det var inte menat som ett påhopp, eller jo ett litet =) Jag vill ju ha med ED i diskussionen eftersom han antydde att det skulle finnas bra med pulver i rovan i år. Jag ägde själv en -11:as Assault och var grymt nöjd med hur rovan presterade, så får jag samma i min -12:a så kommer ett leende sprida sig över ansiktet i år igen =)99kw, låter ju okej, var väll det dem hade i bänkningen. Måste dock säga, körde en Assault i fjol och den gick då inte sämre än min M8:a, gassvaret var ju underbart i Pro:n ifjol så.