Alltså, är det bara jag som funderar över allt svammel om att BB dödar garantin?
När var det ngn som hörde nån med behov av att åberopa garantin på tunneln senast?
För mig är det snarare en fråga om "vad" än "om" när det kommer till att modifiera fotstegen. Om det sedan blir BB eller Skinz eller vad det blir, det återstår att se. Om garantin upphör på tunneln, det bekymrar mig inte ens för en sekund...
Vad är det som ska kunna ske? Historiskt sett på snöskotrar är det en fråga om när och inte om dom spricker i infästningen mot fronten, och visst finns det en möjlighet att det kommer att hända även på Pro:n, men om det skulle ske före garantitidens utgång så ser jag inte problemet som olösligt-däremot är det troligare att man kan åtgärda det felet snabbare än att släpa iväg skotern till närmaste åf, vänta på delar och vänta på att han har tid att åtgärda det...
Det jag försöker säga är att för MIG så skiter jag kort o gott i huruvida min mod av fotsteg påverkar garantin eller inte-är det nån som hört om några problem med tunneln på -11orna, bortsätt från fotstegen?
Jag har det inte. Inte ens på hyrskotrar, som behandlas därefter.