Kommer i slutet av mars.Någon som har priser?
det är samma vikt som 800anSåg just på polaris hemsida att 600 PRO-RMK endast väger 195,5 kg
Polaris ljuger i sin reklam och säger att de är först i världen med den sortens skoter, men Lynx var då fan först där med Commandern!"VÄr det bara jag som får Lynx Commandervibbar av Switchback Adventure?"
haha håller med , tänkte på de när jag såg filmsnutten
Har inte Commandern 4 meter låg och 50 cm bred matta eller har jag missat något?Polaris ljuger i sin reklam och säger att de är först i världen med den sortens skoter, men Lynx var då fan först där med Commandern!
Ta bort mattan och tänk istället på resten. Att "gubba" till en cross-over, känns som att vi har sett det förut. Hm.Har inte Commandern 4 meter låg och 50 cm bred matta eller har jag missat något?
Hur är dom ens lite lika?
345 och 38cm på polarisen Mest för att de marknadsför maskinerna på samma sätt, resten är rätt liktHar inte Commandern 4 meter låg och 50 cm bred matta eller har jag missat något?
Hur är dom ens lite lika?
Jag kan inte komma på någon annan.Ta bort mattan och tänk istället på resten. Att "gubba" till en cross-over, känns som att vi har sett det förut. Hm.
Det ligger nå i de!Om du ställer om frågan så, så är ju svaret självklart, men nu tog du bort den väsentligaste delen i mitt första inlägg nämligen, varför man skulle välja en 600 framför en 800 i en REN lössnömaskin om man köper en lössnömaskin så är väl ändå tanken att köra lössnö, och då vill man väl även ha så mycket effekt som möjligt, därav en 800 istället för en 600.
Självklart förstår jag ju att om vi snackar led maskin eller crossover så är det smartare att välja en 600.