Med den rostfria förstärkningen som sitter på alla assault/rmk 2012 så lär det knappast bli några problem med fotstegen, blev en rejäl skillnad på styvheten på fotsteget med dom monterade... Dessutom kör jag med den övre förstärkaren också.
Jag har ändrat uppfattning om fotstegen efter denna helg, slutsatts: dom sugerSamma "setup" som mig då asker, men mina rensar inte något bra alls, blir bara is närmast motor och hala fotsteget bakåt.
Får bli skinz om det blir eftermarknad.
Hej alla!
Är det någon som har koll på hur säkerhetssystemet fungerar?
Kan man efter man aktiverat det, välja om det ska vara låst eller olåst? Har läst i instruktionsboken och tycker inte det framgår utom rimligt tvivel att det är så det fungerar..?
Varför jag undrar är självklart för att innan jag aktiverar det ska veta att jag inte efter varje gång man stannat motorn ska vara tvungen att sitta och knappa in koden.
Tack och bock! =)Du väljer om det ska vara aktiverat eller inte, skriver du inte in koden och låser systemet före du stänger av skotern så måste du inte låsa upp den nästa gång du startar den
Min betersig precis så också, dock tycker jag inte den går dåligt men det finns mer att ge...Vad varvar era maskiner? Jag är inte riktigt nöjd med hur den beter sig..
8400 vid full gas och går sedan ner direkt till 7900-7800... jag vill iaf ha 8200 på mätaren konstant!
Min rem låter precis lika!Jag måste kolla imorgon hur min varvar också.
Men alltså, min variator (rem) gnisslar rätt mycket på tomgång, ska det verkligen vara så?
Nä precis den går absolut inte dåligt men som du säger finns det mera att ge..så jag var tvungen att laborera samma kväll så idag har jag provat!Min betersig precis så också, dock tycker jag inte den går dåligt men det finns mer att ge...
Har du ställt in sekundären? Om du kör variatorerna varma och lyfter upp mattan ska ju mattan just röra på sig om du hjälper till med handen.Men alltså, min variator (rem) gnisslar rätt mycket på tomgång, ska det verkligen vara så?