2 polare assault -12 rembyte @ 50 mil... Inte pga sprängning men fransad och dålig. Trodde dom skulle var bra på remmarna?
http://forum.snowmobile.se/showthread.php?53628-Fransning-Varmg%E5ng-av-rem-Pro-Rmk-800-20122 polare assault -12 rembyte @ 50 mil... Inte pga sprängning men fransad och dålig. Trodde dom skulle var bra på remmarna?
Förvarar du skotern ute eller i varmgarage?Min har börjat jävlats med tomgången. När den är varm (runt 52-53grader) sjunker varven till 900-1200 bara. Det är på gränsen till att den vill dö. Körde idag mycket puder och då när man kört och stannade dog skotern för den orka inte hålla någon tomgång. Isamband med att jag starta igen så blinka motorlampan men när jag varvade upp så slocknade lampan. Vad kan det vara som spökar?
Den har gått 54mil nu, inte varit in på första service ännu.
Iövrigt går den sjukt braa, haft någon enstaka tvekning i motorn bara.
Kan nämnas att när den är kall går den på perfekta varv på tomgången, men sjunker när motortempen kommit upp
Den står under tak fast ute.Förvarar du skotern ute eller i varmgarage?
Med allra största säkerhet är det avgastempgivaren som gett upp. Kolla kablaget fram till sensorn och se efter så alla höljen är hela och fina. Om så är fallet, be din åf titta på det vid första service i vilket fall som helst.Min har börjat jävlats med tomgången. När den är varm (runt 52-53grader) sjunker varven till 900-1200 bara. Det är på gränsen till att den vill dö. Körde idag mycket puder och då när man kört och stannade dog skotern för den orka inte hålla någon tomgång. Isamband med att jag starta igen så blinka motorlampan men när jag varvade upp så slocknade lampan. Vad kan det vara som spökar?
Den har gått 54mil nu, inte varit in på första service ännu.
Iövrigt går den sjukt braa, haft någon enstaka tvekning i motorn bara.
Kan nämnas att när den är kall går den på perfekta varv på tomgången, men sjunker när motortempen kommit upp
Tjänar mycket pengar. h:vad gör dom egentligen på första servicen??
Det är ju därför man får handlaren att stå för den när man köper skotern.Tjänar mycket pengar. h:
Problemet är att jag inte har någon switchback att mäta mot när jag bygger.asker. du har inte lust att special göra ett par åt mig som passar på switchbacken?