På måndag hämtar jag min PRO RMK 800 hos Skoterservice! Min första flångnya skoter, blir svårt att somna dom 2 nätter som är kvar.
På måndag hämtar jag min PRO RMK 800 hos Skoterservice! Min första flångnya skoter, blir svårt att somna dom 2 nätter som är kvar.
Ja handtagen på min SWB A blir stekheta, får lov att slå av dom för att det inte går att hålla i styret annars.Håller med, man bränner sig ju på dom Min rem har 80 mil pudersmisk bakom sig och inga problem alls!
Börjar bli frustrerad på min ÅF, maskinen har fortfarande inte vart in på 50mils service, jag har ringt och ringt och försökt fixa tid men för det första så är det väldigt svårt att få tag på dom alls och för det andra så verkar dom inte ens veta själva när dom har tid..
Skulle inte alls förvåna mig om dom säger att "Nämen din skoter har ju gått ca 80 mil, nu har du sabbat garantin" Ska göra ett försök på Måndag igen..
Min första tanke:Första och enda rackartyget RMKn har haft för sig och det råkade man få på film. Tur att man inte var närmare bäcken vad som hände är ju frågan.
Blev lite osäker när han skrev att det var första gången-jag fick till det sisådär 47ggr under fyra dagars seriös lössnökörning i Blåsjön i helgen...Och då kan jag bekräfta att det är snö på remmen! Min har betett sig sådär några gånger också
Min med , försvann dock efter påviktning av primären.Min har gjort samma men då har det garanterat varit övervarvning
Jag köpte BetterBoards för 1500:- och kapade bort hela rasket.Ingen som provat kapa bort det "snedgående" godset på orginalfotstegen?(som för övrigt är helt värdelösa)
Om man låter förstärkarna sitta kvar borde det inte bli så mkt vekare? samtidigt får man lika mkt snögenomsläpp som på 2013 års modell
Det skulle vara roligt att testa, för skiter det sig är det ju bara att beställa skinz, eller askers för den delen!
Tackar! Jajamän!! Hämtade pärlan i dag och har hunnit med cirka 8 mil, supernöjd! Men en grej funderar jag på, när man kör sakta så "bluddrar" den lite.... går dock rent på högre varv.Välkommen in i klubben! :ciao: Du lär bli grymt nöjd.
Jag har slp mtx med 71g basvikt , har på dom fått vikta på 3g i botten och 1g på topp , dock är min drivlina i övrigt inte helt original så det kanske är en dålig jämförelse.kotte vad har du för vikter nu ?
Är du nöjd med BB? Dem har ju funnits rätt länge så stabiliteten borde vara utprovad vid det här laget och priset är ju inget att säga om?Jag köpte BetterBoards för 1500:- och kapade bort hela rasket.
Askers, Skinz eller liknande är garanterat bättre-men i okt 2011 var det utan tvivel best bang for the buck!