men att börja rikta tillbaks den är bara ännu värre, då den bara blir mjukare och ger vika ännu snabbare, så förstår inte varför det är dumt att låta det vara, det gör ju inget annat än att man själv vet om att den är sneÄr rätt säker på att det inte är nåt kasst gjutmaterial i a-armarna som lätt bryts av. Det skulle ingen tillverkare våga ha i en så vital del som en a-arm är. Där väljer man ett material som kan böjas långt innan det går av.
Klart du kan testa att rikta den.
Värm lätt innan du pressar tillbaka den.
Btw. Köra, helt utan åtgärd tills den helt går av var nog bland det dummaste jag läst på ganska länge.
2 st till har jag sett som gör det varav den ena går dåligt o misstäder han finns på detta forumNågon mer än jag som har problem med lyset?
Kallstart så är allt helt okej. När jag kört några minuter så blinkar lyset.
Ingen skillnad i högre varvtal.
Lyset aggerar olika om jag slår på handvärme på hög eller låg också.
Hade tänkt lösa detta innan nyår.
Tacksam för svar...
Försökt hitta på forumet, men lyckas ej. Kanske kan du peka mig i rätt riktning?2 st till har jag sett som gör det varav den ena går dåligt o misstäder han finns på detta forum
Försökt hitta på forumet, men lyckas ej. Kanske kan du peka mig i rätt riktning?
Min går ej dåligt. Varvar dock ej ut helt, som mest 8150. Något är fel. Verkar även inte vara helt tätt från motor ut i pipa, mycket klet i botten av buken. Kan ju vara det som är problemet att den ej varvar fullt också.
Helljuset verkar dö om man låter den stå på tomgång. Tänds när man rör gasen igen.Enda som jag märkte var att helljuset inte slogs på, startade om skotern så fungera det sen.
Glöm inte att ställa in skidorna efter du har riktat armen.