Gissar att det är snöret man drar runt primären om vanliga startsnöret gått av.Nöd start?
Gissar att det är snöret man drar runt primären om vanliga startsnöret gått av.Nöd start?
haha trodde jag förra året med, men efter ex antal remmar så vete fasiken haha.På något sätt känns det skönt att åka BRP
Var upp och körde i fjällen nu och då jag lastar maskinen ser jag att mattan är gode nött på vänster sida luddig som fan och trådar som hänger ut från mattan... mest troligt går den snett då också :/
Fick byta rem igår, 2 remmar på 110 mil nu. :bigsmile:haha trodde jag förra året med, men efter ex antal remmar så vete fasiken haha.
Som man hade på känn. Monterade aldrig min utan sålde den och hängde dit den gamla Pro stänkan.Nya stänkan(3" maskin) verkar bra för kylningen när det blir hårt, men tror den är för hård, var tveksam om den är bra i löspuder, känns ju som ett spad blad... Sen verkar den ju inte hålla, min är sprucken i bäge kanterna, typ 3-4cm.ner från yttre nitarna
tacka vet jag pro ride stänkan, kändes mkt.bättre...
Antar ni provat köra utan krängare?Är väldigt intresserad av detta jag med. Känner att den känns "tung" att bryta ner. Någon som testat?
Kör du zbroz?Kör med 36" på min och kan bara säga-Byt
Inga som helst nackdelar och inte på något sätt vinglig eller rank!
Hmm är det därför min matta fransar på vänster sida......?
Strax över 2000:- hos Svensk ÅF.Är det nån som vet priset på de nedre a armarna till axys? Krökte min vänstra efter en smäll mot en sten...
Min original framvagn kröktes idag av en lättare stöt mot en sten..
Tog ett spännband och fäste i spindeln och andra delen i bilen och skulle dra till den lite så det var körbart resten av dagen. Sen backa jag med skotern två gånger och då gick a-armen av. Riktigt veka är dom!