In med den till ÅF. be dom uppdatera den också. finns nya kartor för sverige osv.Hej har ju Interactive Digital Display på min 2016 switchback assault och den blev helt svart och visar inget nu. Hade den i tomgång och skulle ut och köra. Då hände det helt plötsligt. Nån aning vad det kan vara?
Drivremmarna i transmissionen hade en del problem första året, dvs -13, efter det verkar dom inte vara speciellt utmärkande.Funderar starkt på en Pro RMK. har några frågor dock.
Quickdrive, hur länge håller en drivrem ? är det pålitligt då man kommer köra en del guppig led för att nå lössnön.
Har råkat ut för samma så jag har satt ett kort spännband runt sadelstolpen som extra säkring. En enkel mod som jag tänkt göra annars är att sätta upponervända vagnsbult istället för snabbkopplingarna och plastvingmuttrar/stjärnvred för att kunna demontera snabbt.Kan konstatera att spadväskans fästen inte håller måttet, idag tappade jag min väska efter leden. Som tur var så var det en vänlig själ som plockade upp den och körde ikapp mig, behöver jag nämna att det också var en polarisåkare ;-)
Som dom är uppsatt std lämpar sig mer åt dragracing än pumpgasande i skogen... Så de finns mycket att hämta genom byte av helix, fjädrar å vikter. Prata med krillekravall så hjälper han dig
Va kostar ett kitt ungefär?Japp håller hus här på forumet. Men jag pmar telenr åt dig
Då är inte 4500kr så farligt då det är utprovade grejor och man slipper prova sig fram och köpa "fel" grejor.Jag skulle tippa att de kostar ca typ 1200:- för 10-66 el 10-68 vikter o 1250:- för en helix och 650:- för primär o sekunder fjädrar hos sno performance. Så de blir ca 3100:-